Paff:-S

bolla2010

Forelsket i forumet
Traff en bekjent som jeg har arvet små gutteklær av på butikken i dag. Vi snakket litt, da jeg sa jeg måtte gå sa hun at jeg godt kunne ha kjøpt en julegave til gutten hennes siden jeg hadde arvet henne. Da ble jeg paff:( Er det vanlig å kjøpe gave som takk ?

Jeg hadde nok kjøpt noe som takk til hennes gutt, men jeg syns det var ganske frekt av henne å si det sånt. Kommer litt an på hvor mye du har arva, men er det en del så hadde jeg gjort det. Jeg lånte klær av ei bekjent når jeg fikk eldste, og jeg kjøpte noe til henne som takk (jeg hadde ikke små nok klær)

Skjønner du ble paff. 
Nokså frekt å si dette rett ut synes jeg... Veldig snilt av henne å gi klær, men å si at hun forventer noe tilbake rett ut var nokså frekt spør du meg. 

Vist jeg velger selv i gi bort noe så førventer jeg jo ikke å få noe tilbake. Jeg ser på det litt sånn at når du arva kler fra henne gjorde du åsså henne en tjeneste med at hu blei kvitt det. Å det er jo en vinn vinn situasjon for begge. Er man veldig gode venner eller no så kanskje men. Nei jeg hadde nokk ikke kjøpt gave. Det faller ikke naturlig inn

Syns det var utrolig frekt. De fleste gir vel bort ting for å være hyggelig, ikke fordi de forventer å få noe igjen.

Saken ble ikke noe bedre i gårkveld da jeg kjøpte en godtepose til gutten og en liten blomst til dama. kjørte bort med det. De var ikke hjemme så jeg la det igjen på trappa deres med en liten lapp. Fikk sms i dag der det sto at det var ikke vert jeg kom og smiska nå.:-S. Eeeeh :-S.

Hahahahaha!!!
Jeg må bare le av hele dama... Hun virker jo helt sprø!!
Du må ikke bry deg om henne lengre!!!

Back
Topp