Pacific Blue

MrsQuattro

Glad i forumet
Idag starter Pacific Blue igjen! Ingen sommer uten her i heimen[:D]

så alltid på det i sommerferiene når jeg gikk på skolen, ble ikke det samme uten [:D]
Men sett på det nå i voksen alder, utrolig dårlig kvalitet [8D] men må liksom titte innom [:)]

hvor hvor hvor hvor??????????????????

så på det hele tiden før, men er ikke like spennende nå kjenner jeg.
litt mer sånn zapping når jeg ser på [8D]

Tv2Zebra kl 23!

Hehe ja det er skikkelig dårlig, men må allikevel se det..
Samme som at vi så gjennom alle Baywatch episodene her når det gikk nå, utrolig dårlig det også.. [8D] Men artig for det å se det igjen!

Fått for meg at jeg kunne tenkt meg Beverly Hills 90210 på dvd jeg, så nå venter jeg på skattepenger [8D]

ORIGINAL: SunShin

Fått for meg at jeg kunne tenkt meg Beverly Hills 90210 på dvd jeg, så nå venter jeg på skattepenger [8D]

hehe, nettopp begynt å laste det ned. fikk for meg her om dagen, at det måtte jeg begynne å se igjen[8D]

så alltid på det i sommerferiene når jeg gikk på skolen, ble ikke det samme uten [:D]
Men sett på det nå i voksen alder, utrolig dårlig kvalitet [8D] men må liksom titte innom [:)]

Hahaha... Ja det er sant. Det er ikke like god kvalitet og fete effekter i dag som det var for 10(?) år siden[:D]
Jeg får vell ikke sett så mye siden det går så seint, mtp jobb dagen derpå og sånt.

Har du sett den nye versjonen av Beverly Hills 90210 som går på Tv2-Zebra for tiden? Det ser jeg på[:)]
Men vet ikke hvordan det er i forhold til den originale siden jeg aldri har sett det[8D]

ORIGINAL: mairo88

Har du sett den nye versjonen av Beverly Hills 90210 som går på Tv2-Zebra for tiden? Det ser jeg på[:)]
Men vet ikke hvordan det er i forhold til den originale siden jeg aldri har sett det[8D]

nei, men tittet litt på "tilbake til Melrose place" men er jo ikke det samme [8D]

Da er det definitivt sommer!

Det er ikke det samme å se det igjen nei, og de første sesongene var best, med de opprinnelige folka.

Jeg pleide alltid se det "i gamle dager" ja, men det er ikke like severdig lenger.... surfer innom av og til, men har fått sånne fornuftige leggetider etter at jeg fikk barn...

ORIGINAL: *Stella*

Da er det definitivt sommer!

Det er ikke det samme å se det igjen nei, og de første sesongene var best, med de opprinnelige folka.

Jeg pleide alltid se det "i gamle dager" ja, men det er ikke like severdig lenger.... surfer innom av og til, men har fått sånne fornuftige leggetider etter at jeg fikk barn...

Har dere ikke slik harddisk boks med opptaker?

Det som går for sent her, blir satt på opptak, så ser vi når vi har tid og lyst[:)]

Back
Topp