MrsQuattro
Glad i forumet
Idag starter Pacific Blue igjen! Ingen sommer uten her i heimen[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SunShin
Fått for meg at jeg kunne tenkt meg Beverly Hills 90210 på dvd jeg, så nå venter jeg på skattepenger [8D]
så alltid på det i sommerferiene når jeg gikk på skolen, ble ikke det samme uten [:D]
Men sett på det nå i voksen alder, utrolig dårlig kvalitet [8D] men må liksom titte innom [:)]
Fått for meg at jeg kunne tenkt meg Beverly Hills 90210 på dvd jeg, så nå venter jeg på skattepenger [8D]
ORIGINAL: mairo88
Har du sett den nye versjonen av Beverly Hills 90210 som går på Tv2-Zebra for tiden? Det ser jeg på[:)]
Men vet ikke hvordan det er i forhold til den originale siden jeg aldri har sett det[8D]
ORIGINAL: *Stella*
Da er det definitivt sommer!
Det er ikke det samme å se det igjen nei, og de første sesongene var best, med de opprinnelige folka.
Jeg pleide alltid se det "i gamle dager" ja, men det er ikke like severdig lenger.... surfer innom av og til, men har fått sånne fornuftige leggetider etter at jeg fikk barn...