paaain-!

kailin

Glad i forumet
Heisann jenter! 

i dag har jeg arbeidet utenfor huset som en helt.. holder på å ordne til plener, siden vi grov opp marken i 2011 før vi flytte inn:) fult kjør med andre ord i dag, i fineværet!
Men selvfølgelig, rett etter alt stresset, og hadde fått i oss grillmat, så fikk jeg en intens smerter i magen. skikkelig kraftige menssmerter! DER tenkte jeg, NÅ får jeg en SA!!! faenfaenfaen! panikk som bare det! sprang på do, tilfelle jeg skulle være uheldig. men ingenting.. ? 
Utrolig merkelig, for smertene vedvarte, og det kjentes ut som noe var gale! hadde nettopp sluppet nyheten til min søster, pga vi skal på båttur i morgen til lørdag, og de forventer så klart alkohol! så ja, da måtte jeg fortelle det:P  tenkte at dette var straffa! haha!

men fortsatt ingenting blod, og ingen smerte mer, så jeg får vel bare slappe av og ikke stresse så mye.. blir jo GAL i denne tiden. vil bare det skal bli UKE 12 nååååå! så kan jeg slappe litt av:P hehe..

OJ, DETTE VAR LANGT! sorry jente! takk om dere leste! <3  

D høres ut som om aillt e i orden me spiren, men at d kanskje e mest psykisk..at du vart så redd for SA at du kjent smertan ekstra godt....Kainn hend d va pga alt arbeidet du gjor idag at d vart litt for anstrenganes;) Så læng du itj blør å e smertefri no,så e nok aillt heilt i orden me spiren din :)
Trur du bærre ska slapp av æ

Tuppeline skrev:
D høres ut som om aillt e i orden me spiren, men at d kanskje e mest psykisk..at du vart så redd for SA at du kjent smertan ekstra godt....Kainn hend d va pga alt arbeidet du gjor idag at d vart litt for anstrenganes;) Så læng du itj blør å e smertefri no,så e nok aillt heilt i orden me spiren din :)

takk for svar!:D hehehehe, ja.. er vel morsinstinktet som slår til!
får vel bare ta det litt med ro fremover tror jeg.
Leser liksom så mange som har så mange SA, MA, EX-U osv, så blir jo helt nervevrak! vil jo at spiren skal vokse seg stor og sterk! <3

kailin skrev:

Tuppeline skrev:

Leser liksom så mange som har så mange SA, MA, EX-U osv, så blir jo helt nervevrak! vil jo at spiren skal vokse seg stor og sterk! <3

Æ trur man blir litt ekstra på "tuppa" sia d e endel som miste innpå her fortia..man blir ekstra redd for å mist sjøl :) Gler mæ t æ kjæm t 12 uka æ å kainn pust litt lettar ut, bærre litt over 3 uka igjæn no :) Man vil jo at spiren ska veks å bli stor å sterk, å helst bli i 9mnd :) Mine to har komme 14 daga på overtid,så speinnt på om æ må gå 9 1/2 mnd  gravid gangen her å ;p Kanskje d e bæst at du tar d litt me ro framover å ja :)

Tuppeline skrev:

kailin skrev:

Tuppeline skrev:

Æ trur man blir litt ekstra på "tuppa" sia d e endel som miste innpå her fortia..man blir ekstra redd for å mist sjøl :) Gler mæ t æ kjæm t 12 uka æ å kainn pust litt lettar ut, bærre litt over 3 uka igjæn no :) Man vil jo at spiren ska veks å bli stor å sterk, å helst bli i 9mnd :) Mine to har komme 14 daga på overtid,så speinnt på om æ må gå 9 1/2 mnd  gravid gangen her å ;p Kanskje d e bæst at du tar d litt me ro framover å ja :)

Ja, det tror jeg og! ah, bare 3 uker igjen? så deiiiilig!:D Kan jo være uheldig etter 12 med, men det er ytterst sjeldent!!! Håper og krysser alt for at det skal gå bra med deg, og alle andre!oj 14 dager overtid? det var lenge.. trodde man ble satt igang når det hadde gått 1 uke overtid jeg.. Hm.. spennende tid i møte hvert fall! Tror man må kose seg og nyte tiden så godt man kan! ;)

Når man bærer tungt eller anstrenger seg så kan det føre til strekninger i ligamentene rundt livmoren, og det kan være temmelig smertefullt. det er imidlertid helt ufarlig, og det skal svært mye til for at man aborterer. Det går nok bra! :-)

takk for svar!:)

Ja, har fortsatt litt murringer av og til... Men man blir jo engstelig bare noe føles unormalt ut.. men så har jo jeg aldri vært gravid før og vet iiiiikke hva som er rett og galt:P he he.. Så lenge jeg ikke ser blod så er jeg fornøyd:) Så da ber jeg om høyere makter å la barnet vokse seg stort og sterkt og friskt! <3

Back
Topp