(P)sykt perfekt

Prox

Gift med forumet
Huff så tragisk det er å lese kommentarer fra det norske folk om jentene i det programmet..
Psykisk sykdom er skummelt! Og det siste man trenger i en tøff periode er mennesker som mener man tuller eller bare må skjerpe seg :@

INGEN, ingen ingen ingen kan velge hvor tøff en utfordring er for noen.. Og selv om man ikke kan forstå eller klarer å sette seg inn i noens situasjon må det gå an å forstå at når noen sier de sliter så gjør de faktisk det - uansett hvordan personen ser ut utenfra eller hvordan personens problemer kan virke som bagateller for alle andre..

Psykisk sykdom blir bedre når man så fint sier 'skjerper seg' å tenker nytt og bygger opp ett nytt mønster i livet for at kroppen og hodet skal reagere annerledes.. Men ikke kom her å si at det er 'bare og-'.........

Hvor er medmenneskeligheten og godheten i det norske folk?? Fysj altså , jeg blir lei meg :(

Hvor finner du kommentarene? Jeg synes de er tøffe som tør å stå frem og fortelle hvordan de har det.

Hvor finner du kommentarene? Jeg synes de er tøffe som tør å stå frem og fortelle hvordan de har det.
Det var en link på Facebook fra den kanalen programmet går på.. Sto mye om at det bare var tull og at de må skjerpe seg osv... Vondt å lese

Er veldig mye uvitenhet ute og går angående psykisk sykdom. Slet fælt med det i forrige svangerskap da jeg hadde svangerskapsdepresjon og svigerfamilien min mente jeg bare måtte komme meg ut blant folk og i frisk luft. Blir fortsatt provosert når det kommer opp. Men de har aldri måttet forholde seg til det (selv om både mannen og søstera mener mora ikke er helt frisk)

Dessuten tror jeg at det er tøffere å være tenåring nå enn da vi (som er litt eldre) var det. Særlig med tanke på sosiale medier, blogg, likes og den mølja der. Jeg er hvertfall glad for at min tenåringstid ikke ligger ute på instagram :p og veldig glad for at jeg slapp å forholde meg til å få fitnessrumper dyttet opp i trynet hver gang jeg logget meg på mIRC, msn osv. Nå følte jeg meg litt gammel, men poenget er at de får et ideal som stiller umenneskelige krav til dem . Sminke, kropp, dagens outfit, vipper, lepper, hår, attraktive utdanninger, toppkarakterer i alt de foretar seg, ballkjoler og russebusser. Pjuh! Blir sliten bare av å skrive om det ..

Dessuten tror jeg at det er tøffere å være tenåring nå enn da vi (som er litt eldre) var det. Særlig med tanke på sosiale medier, blogg, likes og den mølja der. Jeg er hvertfall glad for at min tenåringstid ikke ligger ute på instagram :p og veldig glad for at jeg slapp å forholde meg til å få fitnessrumper dyttet opp i trynet hver gang jeg logget meg på mIRC, msn osv. Nå følte jeg meg litt gammel, men poenget er at de får et ideal som stiller umenneskelige krav til dem . Sminke, kropp, dagens outfit, vipper, lepper, hår, attraktive utdanninger, toppkarakterer i alt de foretar seg, ballkjoler og russebusser. Pjuh! Blir sliten bare av å skrive om det ..
Signerer!!!

Jeg synes nesten det er fælt å oppfostret barn inn i dette samfunnet :-o

Signerer!!!

Jeg synes nesten det er fælt å oppfostret barn inn i dette samfunnet :-o

Komisk at du sier det for jeg var på tur til å skrive at det er nesten så jeg synes det er ugreit å sette barn til verden slik verdensbildet generelt er. Men da ville jeg dratt opp terror og krig også, så ga meg der :D i forhold til presset som eksisterer i samfunnet får man krysse fingrene for at man klarer å oppdra barn som har med seg noen verdier som gjør at de kan ha et fornuftig syn på ting , og trua på seg selv :) samt en god dose medmenneskelighet .

Back
Topp