p-stav?

~Liana~

Første møte med forumet
Noen som har p-stav som er misfornøyde med den?

Jeg fikk satt i nå nylig og har hatt mensen i snart 2 uker[:'(] 
noen som vet om det er vanlig i begynnelsen? går det over?

Fikk forresten mensen tilbake etter fødselen i januar.

mensen kan være ustabil i de 3 første mnd[;)] hadde det før jeg bestente meg for å bli gravid. je var kjempefornøyd[:D]

jeg har hatt den,, hadde regelmessig mens med den, men kunne småblø innimellom,, Jeg tok den ut fordi jeg ble så forbaska sur å grinete,, gikk på forholdet løs til meg å sambo. [:@] skal aldri ha den igjen...

dytt.. flere?? [:)]

jeg er veldig fornøyd med den.. Har hatt en liten mens som var så liten at jeg nesten ikke trengte bind, ca 3 uker etter den ble satt inn (håpe den blir borte jeg[8D]).. Har vel egentlig ikke noe negativt å utsette på den.. Jeg er samme gamle meg, bare med mindre matlyst[8D]

Har den og e kjempe fornøyd unntatt de 3 første mnd da...fikk kviser her og der og blødninger men kroppen måtte jo venne seg til denne p-staven men dette forsvant.
Har ingen mens nå og merker ikke noe spesielt annet at jeg har mindre matlyst og mindre sexlyst[X(] 

Jeg fikk mer kviser de første månedene, Så normaliserte det seg.
Jeg mista menstrasjonen det første året så kom det små blødninger en gang i mnd.

Når det hadde gått to år ble blødningene mer uregelmessig.hadde den i to og ett halvt år.

ORIGINAL: ~Liana~

jeg er litt misfornøyd.... jeg har heller ikke hatt den så lenge da, så jeg har bare hatt en mensen jeg og. den varte også i nesten 2 uker, akkurat feridg.. så jeg håper ikke det blir sånn hver gang! men det verste er alikvel når jeg trener med armene, vekter eller sånn, da svir det! akkurat som det rakner der inne[&:]

jeg satte den inn i mars 07 og hadde konstant mensen fram til desember 07. etter det har jeg ikke hatt noen regelmessige blødninger. kan komme når som helst å vare alt ifra 1 dag til 1 mnd...

ORIGINAL: lykkelita*

ORIGINAL: ~Liana~

jeg er litt misfornøyd.... jeg har heller ikke hatt den så lenge da, så jeg har bare hatt en mensen jeg og. den varte også i nesten 2 uker, akkurat feridg.. så jeg håper ikke det blir sånn hver gang! men det verste er alikvel når jeg trener med armene, vekter eller sånn, da svir det! akkurat som det rakner der inne[&:]

Da har du vel nettopp fått den inn da? var sånn sår i rundt 1 uke og etter det kjente jeg ikke noe mere til den

Satt inn min i november, har hatt mensen 2 ganger siden da.. Helt vanlige blødninger akkurat som før egentlig... (har bare hatt de 2 periodene med mensen etter fødselen da)

Back
Topp