P stav

Søstra mi har p-stav og hun har normal blødning en gang i måneden, men kanskje litt lettere blødning og mindre menssmerter enn hun hadde før hun fikk satt den inn.
Har ingen erfaring selv :)

Jeg blødde ca annenhver uke med p-stav.

Hadde vel litt lette mens de første 6mnd men ble mindre og mindre av de. Til slutt var jeg helt uten. Veldig fornøyd med den og kommer nok til å velge det igjen når denne ungen kommer ut. Helt OK både å sette den inn og å ta ut også, litt øm slik man er etter en vaksine normalt vil jeg si.

Søsteren min måtte ta ut sin da det bare ble tull. Fikk mensen hele tiden.

Hadde den i tre år og en del uregelmessige blødninger. Tror ikke det blir en ny slik.

Har hatt det i 4 måneder og blødd hver dag. Skal diskutere om jeg skal fjerne den. Orker ikke sånt lenger. Ganske ulekkert.

Hadde småblødninger til stadighet i begynnelsen, men etter et års tid så skjedde det nesten aldri lengre.

Har hatt det i 4 måneder og blødd hver dag. Skal diskutere om jeg skal fjerne den. Orker ikke sånt lenger. Ganske ulekkert.
oi så kjedelig!! :o

jeg har akkurat fått satt inn p-stav. har ikke hatt mens siden fødsel for 10 uker siden. håper den ikke kommer! [emoji14] har ikke vært savnet siste året for å si det sånn ;)

Back
Topp