P stav...

Kka

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Noen som har erfaring med p stav? Hvordan ble mensen for dere? Fikk satt den inn og etter ei uke ca fikk jeg ei blødning som varte 7 dager, i dag har jeg hatt ganske gode mensmurringer men ingen mens. To dager over nå. Vanskelig å vite, når det ikke er noe fasit på hvordan blødningene blir etter man setter inn staven. Den skal jo være god, så trenger nokk ikke bekymre meg, men kjenner det litt likevell xD

Følger denne. Vurderer å sette inn p-stav selv :)
Men har hørt så mye forskjellig ang blødninger :p

Har iallefall fungert fint i forhold til bivirkninger ellers. Jeg har reagert litt lett på hormonell prevensjon, men ikke merket noe nå. Å har heller ikke blødd mer enn jeg skal :p

Har iallefall fungert fint i forhold til bivirkninger ellers. Jeg har reagert litt lett på hormonell prevensjon, men ikke merket noe nå. Å har heller ikke blødd mer enn jeg skal :p

Okei. Jeg reagerer generelt på hormonell prevansjon. Så er så vanskelig å velge. Hormonspiralen hadde jeg sist gang, men den fungerte dårlig synes jeg.
Så da er det p-stav jeg har tenkt på. Jeg ammer jo, så er jo ikke alt man kan bruke :p

Mannen skal steriliseres om noen år, men jeg må jo gå på noe imellomtiden :p

Okei. Jeg reagerer generelt på hormonell prevansjon. Så er så vanskelig å velge. Hormonspiralen hadde jeg sist gang, men den fungerte dårlig synes jeg.
Så da er det p-stav jeg har tenkt på. Jeg ammer jo, så er jo ikke alt man kan bruke :p

Mannen skal steriliseres om noen år, men jeg må jo gå på noe imellomtiden :p

Er vel kun spiral og plaster jeg ikke har prøvd nå. Å er til nå mest fornøyd med staven. Cerazette blødde jeg i eninga med, så var forberedt på det med staven og, men så langt kun hatt ei ganske vanlig mens blødning :) Vi skal samsynligvis ha en til, men ikke før om 3-5 år. Så p stav passer bra sånnsett og :)

Er vel kun spiral og plaster jeg ikke har prøvd nå. Å er til nå mest fornøyd med staven. Cerazette blødde jeg i eninga med, så var forberedt på det med staven og, men så langt kun hatt ei ganske vanlig mens blødning :) Vi skal samsynligvis ha en til, men ikke før om 3-5 år. Så p stav passer bra sånnsett og :)

Okei :) skal ta det opp med legen neste gang jeg er innom.
Var veldig fornøyd med p-plaster (hadde det før jeg fikk barn). Reagerte ikke noe på den da :)
Men både hormonspiral og p-piller som jeg bruker nå reagerer jeg på.. har blødd en gang med p-pillene, så får se noda om det kommer en neste blødning. Så lenge dei er regelmessig spiller det ingen rolle! Men om man småblør hele tiden, er det som er travelt :/
Så da får jeg se :)!
Reagerer også med kvalme, deperesjon og mistet sexlyst.. off, hater hormoner! Takk for at du deler erfaringen din :)

Okei :) skal ta det opp med legen neste gang jeg er innom.
Var veldig fornøyd med p-plaster (hadde det før jeg fikk barn). Reagerte ikke noe på den da :)
Men både hormonspiral og p-piller som jeg bruker nå reagerer jeg på.. har blødd en gang med p-pillene, så får se noda om det kommer en neste blødning. Så lenge dei er regelmessig spiller det ingen rolle! Men om man småblør hele tiden, er det som er travelt :/
Så da får jeg se :)!
Reagerer også med kvalme, deperesjon og mistet sexlyst.. off, hater hormoner! Takk for at du deler erfaringen din :)

Har og slete med nedstemthet og dårlig sexlyst. Håper bare ikke det kommer etterhvert nå liksom. Men hent enig blør man regelmessig er det ikke så galt, men om det kommer småblødninger hele veien er det veldig slitsomt... sexlysta er ikke på topp, men tror egentlig det er mer pga amming å at jeg er trøtt å sliten :p

Back
Topp