P-stav

*Selene*

Elsker forumet
I går satte jeg inn p-stav, og armen min ser ikke uuuut[8|] Har fått det ekstreme blåmerket, det ser jo svart ut[&:] Andre som har erfaring med denne?? Er spent på hvordan denne vil virke på tr[8|]

jeg hadde den i et halvt år,så tok jeg den ut i sommer,pga veldig mange bivirkninger,men det som var posetivt var at tr ikke kom på besøk mens jeg hadde den da;)

Jeg venter spent på flere tilbakemeldinger...for skal skifte prevensjonstype selv.

Håper det ikke blir altfor mange bivirkninger altså[8|] Hadde vært kjedelig om jeg må ta den ut med en gang etter å ha betalt nesten 1300 kr[8D] Jeg ville egentlig sterilisere meg, men pga alder så ble jeg enig med sykehuset om å teste denne i 3 år, også kunne jeg ta den endelige avgjørelsen på hva jeg vil[:D]

Måtte du ikke gå på sånne minipiller først?  Husker ikke helt hva de heter, men de man kan amme på ihvertfall.
Jeg fikk beskjed om å gå på dem en stund for å se om jeg fikk bivirkninger. Var vist samme greiene i dem..
Jeg hadde ingen bivirkninger, men tror det er veldig forskjellig. 
Skulle sette inn p-stav, men så ble jeg singel

Nei,fikk ingen beskjed om det[8|] Og jeg ordnet det direkte med sykehuset og ikke fastlegen min[:)] Men om det er de samme type bivirkningene, så kan det jo hende at det hadde vært lurt og prøvd de minipillene først da, smart å være etterpå-klok[8D]

Jeg har også hatt p stav for noen år tilbake. Jeg var veldig fornøyd med den. Fikk lite bivirkninger,gikk litt opp i vekt,mistet sexlysten i perioder og mistet mensen helt. Hadde den inne i 3 år,og hadde ikke mensen i heletatt på de årene[:D]

Da krysser jeg fingrene hardt for at jeg får de samme bivirkningene som deg[:)] minus vektøkning og mindre sexlyst i perioder vel og merke[8D]

Back
Topp