MarcusMamma
Forumet er livet
Så jeg hadde skrevet P-piller, det var feil. Tørr ikke ta ny spiral siden jeg må operere ut den jeg fikk inn på mandag så da blir det en av de to valgene jeg har... Hva ville du valgt? Hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja spiralen er kommet i buken. Fikk den inn på mandag og fikk enorme smerter. 5 leger leitet etter den men de fant den først på torsdag på røntgen og CT så nå venter jeg på operasjon.Tror jeg ville valgt sprøyte da. Bare fordi jeg syns det høres ubehagelig ut med en stav under huden![]()
Må du operere?![]()
http://www.babyverden.no/Baby/Samliv/Amming--prevensjon/ Hmm her står det at man kan amme med begge delervis du ammer får du ikke psprøyte d var legen min klar på samme med p stav. da må ammingen være ferdig.
Åh neiJa spiralen er kommet i buken. Fikk den inn på mandag og fikk enorme smerter. 5 leger leitet etter den men de fant den først på torsdag på røntgen og CT så nå venter jeg på operasjon.
Hvorfor?Jeg sier ingen av delene![]()
Ble operert i går så nå er det bare å komme seg så er alt braÅh neitrodde ikke det var mulig. Håper du får den raskt ut igjen uten noen videre plager da.
Hvordan fant du ut du ikke tålte den?Pstav. Har hatt det selv. Helt genialt, sånn bortsett fra at jeg ikke tålte den.![]()
Tror det holder med de tre vi harJeg har brukt sprøyte og var kjempe fornøyd med deteneste minuset var at det tok 6 måneder fra virkning av siste sprøyten gikk ut til jeg fikk mensen tilbake. Så tok ca 1 år å bli gravid etter bruk. Har hørt det kan ta opp til 2 år. Så det er verdt å tenke på om du skal ha flere barn.
Ja legen som opererte meg på kk anbefalte meg P-stav når jeg ammer så tror det blir den.Gynekologen sa i hvertfall til meg at pstav absolutt ikke var farlig mens man ammet![]()
Den vanlige bivirkningen med ustabil syklus i begynnelsen går aldri over og blir bare verre, bl.a. Samme hormoner i cerazette og spiral også, så da er det samme greia.Hvordan fant du ut du ikke tålte den?