P-sprøyte

Nøtta

Elsker forumet
noen som vil dele erfaringer?
fordeler og ulemper?
mye mens og mellomblødninger?

Jeg har brukt den i fire år. jeg vil egentlig ikke ammbefale den i det hele tatt. da jeg mistet mensen helt og slet med å få den tilbake. fordelen var at de voldsomme plagene mine ble borte[:D]
Fikk jo gudsjelov mensen tilbake tilslutt[;)]

Jeg går på den...har ingen ulemper bortsett fra at jeg har mistet all sexlyst da..men tror egentlig ikke det skyldes p sprøyta..
Er veldig fornøyd med den jeg..
Kan jo ta lang tid å bli gravid etter bruk av den da..men jeg skal ikke ha flere..også er det vist en fare for benskjørhet sa legen til meg..de vil visst ikke gi den til tynne eller overvektige. jeg er ingen av delene så da var det visst veldig greit..

ORIGINAL: Lilly85

Jeg har brukt den i fire år. jeg vil egentlig ikke ammbefale den i det hele tatt. da jeg mistet mensen helt og slet med å få den tilbake. fordelen var at de voldsomme plagene mine ble borte[:D]
Fikk jo gudsjelov mensen tilbake tilslutt[;)]

jeg skal ikke ha flere unger, så mensen kan gjerne forsvinne for min del...

Funket veldig fint på meg en god stund 1-2 år, mistet mensen helt i den perioden, var kjempe fornøyd, men så begynte jeg å få småblødninger hele tiden. Skiftet da til p-ring[:)]

Gik på den et par ganger, for å se åssen kroppen min reagerte på den. Helt greit, mistet mensen og sexlysta økte litt og matlysten minsket.

Jeg sverger hellere til p-stav, den bare sitter i armen og gjør jobben sin og jeg trenger ikke tenke på den før om noen år, mensen er også borte nå[8D].
Har en i familien som har brukt p-sprøyte over lengere tid og fikk nok troelig celleforandringer pga sprøyta.

Stor fornøyd, tok 3måneder så fikk jeg mensen tilbake ble gravid da, vi prøvde heller ikke å bli gravid. Men annbefaler den jeg, ikke noe å tenke på, ikke noe mens å styre med og masse sexlyst hadde jeg også så den påvirket ikke det. Og viktigst av alt, kun 1hormon.. [:D]

Brukte den i ca 9mnd, og i 2 år etter hadde jeg mensen hver 14 dag[:'(] Ble gravid på første forsøk, men uansett å ha mensen i hver 14 dag i 2 år er kjipt..og hadde jeg prøvd bli gravid før kan det hende jeg ikke hadde klart det[&o]

Back
Topp