P-spor???

Grete71

Forumet er livet
Var hos legen til ny, vanlig kontroll i dag. Jeg var så opptatt av hvor bra jeg har det, og at jeg bare har lagt på meg 1 kg. siden sist, i forhold til 2kg tidligere.... Og blodtrykket går fint ned, og jeg har det BRA!!! [:D] og magen er stor - helt i "ytterkant". 26 cm. Da jeg kom hjem og studerte papirene så jeg at de hadde funnet p-spor(?) i urinen. Hva er det?????! Sikkert ikke noe viktig siden hun ikke sa noe om det..... [8|]

protein kansje......??

Hmmmm.... Ikke'no farlig???? [:)] nei da hadde hun jo sagt det.... [:D]

Det er protein.... kan være farlig hvis du har alt for høyt blodtrykk og lagt på deg uvanlige mye på veldig kort tid....

Nei, blodtrykket er faktisk på vei nedover, går litt ned for hver gang! Starter litt høyt, men går rette vei! I dag var det 125/70, og hadde bare lagt på meg 1 kg på 1 mnd, i stedet for 2. Så da er jeg egentlig sunn og rask!!! [:D]

da skal nok ikkee det være noe problem med at det er litt protein i urinen... hvis ikke kunne det vært svangerskapsforgiftning...

Takk for svar! [:D] er jo like greitt å høre med dere, som å spør jordmor o.l. [:D]

sant det. mange mennesker, mange og delte erfaringer.

P-spor i urinen kan også bare være såperester, og TRO meg hvis det hadde vært noe å engste seg over ville hun ha sagt noe [:)] Alt er nok i skjønneste orden skal du se [:)]

Hehehe eeeeehm det kan kanskje være Zalo.... [:)] hadde ikke noe egnet prøveglass hjemme, så jeg vasket en 1/2liter flaske med cola.... Men skylte godt, da!!!! [8D]

Back
Topp