P-ring

Løvinne_74

Flørter med forumet
Leste i et innlegg her at det er none som lurer på dette med p-ring. Jeg brukte p-ring i ca ett år før jeg tok den ut i slutten av mars. Den fungerte helt fint! Veldig lett å forholde seg til. Du har den inne i tre uker og tar den ut en uke. Den er myk og bøyelig og holder seg fint på plass. Mistet den en gang under sex, men det er ikke farlig i det hele tatt. Samboeren min sa at han kunne kjenne den av og til, men at det ikke plaget han...

Fordelen med en slik rin framfor piller, er iallfall at du tilfører kroppen hormoner KUN på den delen av kroppen hvor du trenger det! De flyter ikke rundt i blodet ditt og påvirker hele kroppen :-) Anbefales!

Forsøker meg på en ticker nå - det kan jo slå feil ut!

-og det gjorde det ja... må prøve igjen...

Fikk det til...[&:]

Måtte bare bruke litt plass på dette her...

Høres ille greit ut det med p-ring...Hva er prisen!?
Har hørt det at man også kan ta den ut under sex![8|]

Ja, veldig greit!

Prisen er ca som på p-piller - ingen store forskjeller.

Og, ja, du kan ta den ut når du har sex uten at det er noe problem!

ha en fin dag!

Høres bra ut![;)]
Trenger jo ikke være noe problem at kællen kjenner den under akten,om den enkelt bare tas ut...
Men åssen er det med mens ved bruk av den!?
Likt so mmed piller...[8|]

Er som med p-piller, ja - etter tre uker tar du ut ringen og er uten en uke og i løpet av den uka får du mensen (jeg pleide å få mensen helt mot slutten av den uka). Du kan også sette inn ny ring uten pause, og på den måten "hoppe over" mensen, akkurat som med p-piller.

Hovedfeilen med ringen er vel at den er litt dyrere enn andre metoder.

Back
Topp