P-Ring

Trollemamman

Gift med forumet
Hei jenter!
Noen som har erfaring med P-ring..? Eneste jeg kunne tenke meg å prøve av prevensjon. Er for gammel til piller, hater kondom og er ikke helt hypp på spiral... [:D]

Har ikke vært borti den, men har hørt mye positivt om den da...Har du spurt på Generell..Tror det er noen der som bruker P-ring...

[:)]

p-ring...såkalt: Nuvaring er GENIAL!!! ANBEFALES på det sterkeste.. Veldig enkel sak. [:)]Den inneholder liiite hormonelle bivirkninger. Men jeg begynte å reagere etter fødsel. Gikk på den før fødsel. Beste jeg noensinne har brukt!!Den kan tas ut ved sex. Hvis det er ubehagelig. Så er det bare å dytte den på plass som en vanlig tampong etterpå..

ORIGINAL: Mamman til go`jenta!

p-ring...såkalt: Nuvaring er GENIAL!!! ANBEFALES på det sterkeste.. Veldig enkel sak. [:)]Den inneholder liiite hormonelle bivirkninger. Men jeg begynte å reagere etter fødsel. Gikk på den før fødsel. Beste jeg noensinne har brukt!!Den kan tas ut ved sex. Hvis det er ubehagelig. Så er det bare å dytte den på plass som en vanlig tampong etterpå..

Såpass!! Ja, det er legen min som har foreslått det og sa nettopp det du oppgir.. [;)] Fakta altså, men lurte på om folks erfaringer med det liksom.. [;)] Men legen sa at ringen skal sitte der også ved samleie helst da, og tas ut når man skal ha mensen, men iom at det er lokal stimulering med hormoner, går det sikkert som du oppgir å ta den ut også hvis gubben er schwær og plages av den.. [;)] 

Ja!Og min erfaring er bare god[:)] Jeg tok den alltid ut ved samleie(som det heter)[8D]Går helt fint. Skal ikke være ute mer enn 3 timer pr døgn. Står en god del på bruksanvisningen om dette.

Lykke til[;)]

ORIGINAL: MarensMamma

Ikke prøvd den, har prøvd piller, mini pilla og plaster og jeg hater det max[>:][>:][>:] Skal aldri mer ha i meg noe hormonelt igjen, så her bruker vi, hvis vi bruker noe, regnfrakk [8D][8D][8D][8D]

Hahaha[:D] Den hadde jeg ikke hørt før[:D]

Back
Topp