P ring

Hei. Har akkurat begynt å bruke p ring. Jeg dytter den så langt inn som jeg klare. Men likevell detter den så langt ned at jeg kommer borti den når jeg tørker meg. Skal den være så langt ned? Hvorfor detter den ned?

Min erfaring er at den ikke blir liggende vannrett "oppi der", men at den snur seg og ligger loddrett. Det skal uansett ikke spille noen rolle. [emoji4]

Den detter ikke ut, men ligger såpass langt nede at jeg kjenner den når jeg tørker meg. Jeg e vel sikker selv om den e langt nede?

Den gir fortsatt fra seg de hormonene den skal selvom den ligger langt nede. Det er bare hvis den faller helt ut og er ute i lenger enn 2 timer at du ikke er sikker lenger. :)

Tenker å bytte til piller. Men kan jeg begynne å ta dem no?. Tokk ringen inni skjeden for en uke sia. [emoji4]
Du kan som oftest ta første ppille samme dag som du tar ut ringen [emoji4] evt kan du overlappe en dag om du føler behov for det. Bruker ikke være store problemer med det.

Hvis jeg begynner på pilla den dagen jeg egentlig skal sette innp ringen. Er jeg sikker med en gang, eller tar det en uke før jeg er sikker?[emoji5]️

Back
Topp