p-plaster

Trillemor82

Forumet er livet
noen med erfaringer?

jeg har det nå.. og lurer på om den kanskje bidrar til at jeg er litt mannevond i det siste... [&:] hmm.... jeg gir snart opp prevensjon kjenner jeg[8D]

ingen erfaring - her er det stav som gjelder

hihi ingen erfaring, men kansje du bare ska dra det av siden du blir mannevond[8|][8|][8|][:D][:D][:D]

Brukte det for mange år siden, kan ikke huske at jeg reagerte på den måten.....
Men spør du sambo svarer han kansje noe helt annet[8|][8D]

Er mange som får samme reaksjonen av p-piller, og det går vel ut på det samme...
Så neste gang du flyr i flint på mannen, så bare skyld på at du er styrt og kontrollert av hormoner[:D]

ORIGINAL: SuperBerta

ORIGINAL: lenemor

ingen erfaring - her er det stav som gjelder

den "staven" jeg tenker på, funker ikke som prevensjon ihvertfall.. stort sett omvendt egentlig..[8D][:D]

Ha, ha.... den staven du tenker på funker ikke som prevensjon her heller... men jeg tenkte på p-stav - den typen som implanteres i armen [:D]

haha.. om jeg drar det av kan det jo hende jeg får en koselig ferie sanders mamma..[8D]og det kan vi jo ikke ha noe a???[:D] hmm.. nei.. jeg tror jeg må krype til kors og teste spiral igjen.. før mannen flytter.... jeg er jo helt gratis for tida.. i mine øyne er det jo han som er gratis.. men jeg tror egentlig kanskje feilen ligger hos meg?? men det trenger han ikke vite...[:D]

Back
Topp