P plaster

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Har noen av dere prøvd det?

Jeg satte på et her for noen dager siden, og har siden da nesten vært syk. Feber, trøtt, kvalm, osv... Tok det av jeg. Orker ikke gå sånn når jeg er alene med mini...
Hva er deres erfaring med dette?

Har noen av dere prøvd cerazette, vil dere dele erfaringer med meg? [:)]

brukte p-plaster i over 1 år før vi begynte å prøve med veslesnuppa. synes det funka veldig greit jeg. 

ORIGINAL: Mamman_til_W.

Har noen av dere prøvd det?

Jeg satte på et her for noen dager siden, og har siden da nesten vært syk. Feber, trøtt, kvalm, osv... Tok det av jeg. Orker ikke gå sånn når jeg er alene med mini...
Hva er deres erfaring med dette?

Har noen av dere prøvd cerazette, vil dere dele erfaringer med meg? [:)]

brukte p plaster når jeg tok ut spiralen etter jeg fikk mitt første barn.. men fikk ingen bivirkninger, var egentlig fornøyd, bortsett fra at det var veldig stygt når det hadde vært på i ei uke..
går på cerazette nå og er kjempe fornøyd med det.. (mest siden jeg ikke får mensen..[:-])

Jeg har brukt Cerazette, men måtte slutte med den, da jeg rett og slett glemte det.. Den eneste bivirkningen jeg hadde, var at jeg gikk opp i vekt..

Nå tar jeg sprøyta hver 3.mnd, og veldig fornøyd med den.. Ingen bivirkninger.. : ))

Jeg gikk på cerazette fra januar til nå. Måtte bytte til vanlige p-piller fordi jeg gikk og småblødde hele tiden[&:]

høres slitsomt ut å holde på hele tiden... tenker jeg gir den en sjanse, heller det enn at det føles som om jeg har konstant influensa...

Back
Topp