p-plaster og gravid?

Mamma til to små!

Første møte med forumet
Hjelp!! Mulig ett dumt spørsmål..

har brukt P-plaster i ett år nå. Og i mai ble jeg fri etter mensenuka. Fikk Mensen som normalt men hadde en merkelig blødning på nesten to uker. Den var svak og blødde ikke vær dag. Var kvalm og hadde Murringer i magen. jeg tok tre graviditetstester og di to første var svak positiv og den siste var negativ. Slo fra
Med tanken på at jeg kanskje var gravid og begynte på plaster igjenn etter ca en mnd. (Hadde ikke ubeskyttet sex da)

Nå for en mnd sia ble jeg fri for plaster igjenn, og har ikke fått henten nye. Har ikke fått
Mensen igjenn og føler at magen har vokst, også føler at jeg kjenner små spark?

Så da er mitt spørsmål. Hadde di to testene jeg tok i juni rett? Kan man ha mensen når man bruker P-plaster og er gravid?
Skal få tadd en ny test i morgen.

Kan ha vært en kjemisk, at du mistet tidlig siden den siste var negativ, men det kan jo fort være at den negative var falsk negativ pga lav sensitivitet eller at det var noe galt med testen.

Elles er det jo ikke uvanlig å føle seg gravid i perioder med fantomspark og sånt.

Lurer på om prevensjonen i seg selv kan forårsake blødninger i de ukene man har opphold?

Men vil jo tro du hadde merket det til nå da. Blir spennende å se hva testen sier.

Jo sant, det kan jo være.

Det er jeg usikker på. Bruker å ha opphold når jeg jeg har hadd mensenuke. Men da har jeg fått
Mensen som normalt.
Ja får vente å se til i morgen

Back
Topp