P-plaster dødelig

Latterfrosken

Forumet er livet
Hørte dere advarselen om p-plasteret? Var på nyhetene i dag morges. Plasteret gir ut over det dobbelte av hormoner som med p-piller. Flere som har dødd av bruken ved p-plaster. Rart de ikke tester ut sånn før det kommer på markedet? Det provoserer meg hvertfall!!! Ville bare si fra...

det har jeg hørt om ja....
vet om ei som fikk hjerne blødning av det....(min svigerinne)
hun fikk beskjed om at det mest sansynlig kom av plasteret....
det gikk heldevis bra med henne,men desverre er ikke alle det...

klem

Uff da.. ikke bra. Får håpe de trekker det tilbake fort. Jeg har flere venninner som bruker det. Da sier jeg heller gode gamle pilla...[;)]

Ja p-piller er nok bedre, men jeg vet om noen som fikk blopropp av det også, og nesten døde...

jeg tåler ikke p-piller. Har hatt så mye problemer. De var redde for at jeg skulle få blodpropp, derfor fikk jeg spiral...

Alt er vel farlig bare det treffer person som er mottakelig for å få blodpropp? Har ei venninne som ikke kan bruke p-piller fordi hun har økt sjanse for å få blodpropp.
Men har også ei venninne som nettopp har begynt på p-plasteret...kanskje jeg skal informere henne om nyheten på radioen [8|]

Jeg gikk på plasteret, men slutta i jula. HAdde lenge vært plaga av at bein og armer fort "sovnet", og jeg fikk en rar slags smerte i beina, som jeg tenkte kunne ha med blodsirkulasjon å gjøre... og mot slutten begynte det å prikke i ansiktet mitt... Så da tenkte jeg at jeg burde kutte... Og det hjalp med en gang!! Og etter det hørte jeg om folk som døde av plasteret i USA og sånt... SKumle greier... Må nok finne et annet prevensjonsmiddel hvis jeg skal til med det igjen...

Ja det er skummelt! Og kritikkverdig at de ikke har testet det på den måten. Men sånn er det jo nå for tida!

Hvor så du dette da jannicke?

Hei. Var på TV2 nyhetene og god morgen Norge i dag tidlig. Ca kl 07.30.

Ok, takk. Har en venninne som bruker det. Tenkte hun kanskje ville vite det.

Ja det er greit å si fra... jeg skal hvertfall si fra til mine venninner. Også utelukker jeg det som prevansjonsmiddel når jeg har født...[8D]

Det er noe drit det plsatere skal ikke løsne mer en 1mm så må du bytte. Jeg brukte to i uka og ble veldig dyrt. P-ringen er kjempe bra bedre en p-piller for det går ikke igjenom nyrene og alt det der. Koster en del mer en p-piller men enkelt å greit slipper å tenke vær dag kun vær 3 uke[:D]

Back
Topp