P pilleslutt

Clumsy89

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg er ny som prøver og lurer på en ting ang p pilleslutt.
Jeg slutta på p piller for 2 uker siden ( microgynon) etter å ha gått på de i mange år.
Det som er merkelig er at jeg har enda ikke fått noe bortfallsblødning.

Er det noen andre som har opplevd dette?
Evt hvor lang tid tok det før dere fikk bortfallsblødning?

Det er ikke sikkert du får det siden du mest sannsynlig ikke har noe slimhinner å blø bort første syklusen [emoji4]
regn første dag av piller som cd1 også ser du hvor det tar det hen. Det gjorde jeg da jeg sluttet på p-piller.
Evt kan noen få el. rett etterpå sånn at man blir gravid med en gang, så prøv å kjenn litt etter, evt ta en g-test om et par uker om det ikke har skjedd noe enda [emoji4]

Takk for svar :)
Jeg har hatt litt kramper disse ukene, mange ganger jeg har tenkt "nå kommer det" men så har det ikke skjedd noe mer. Vanligvis begynner jeg å blø bare jeg glemmer en pille eller to. Derfor jeg synes det er litt merkelig.
Men ja jeg får bare se det an, hadde jo vært koselig om det allerede er noe der, selv om vi egentlig ikke hadde tenkt å prøve aktivt før om 1-2 mnd :)

Må nett spørre da jeg ikke kan alle forkortelser enda siden jeg er ny her, hva betyr cd1? :P

Okei da vet jeg det :) Tusen takk for hjelpen :)
Bare hyggelig! Så får du rope ut om du lurer på noe mer! Lykke til med prøvingen! [emoji4]
Hvis du roter litt inne på vi som prøver-forumet er det mange forskjellige tråder om både det å følge syklusen sin og testing etter eggløsning, temping (når man måler basaltemperatur hver morgen og plotter inn i en app som følger med syklusen din), vi har IKM-grupper (ikke kommet mens) for hver kommende uke hvor man kan holde følge med dem som er ca like langt i syklusen, tips til f.eks å forbedre slim rundt eggløsning og masse annet, her skravles det!

Back
Topp