Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 uker før du fikk noe som helst blødning?Gikk vel 5 uker eller så her tror jeg.
Jeg fikk blødning som normalt ca 5 dager etter pilleslutt, og fikk tr etter 27 dager. Kom så inn i vanlig syklus igjen. Jeg gikk også på microgynon
Var veldig heldig, ja. Tror det varierer litt ut i fra hvilken type pille man går på, men vet ikke hva som er normalt for microgynon da.. Har du hoppet over pillefri uker mye før?Okei, heldig som kom så fort inn i normal syklus igjen da hørt om Mangen som det tar mange mnd før.
Det er den blødningen etter pilleslutt jeg enda ikke har fått, ikke så mye som en dråpe vanligvis har jeg pleid å få en sånn blødning dersom jeg glemmer en pille å sånn.
5 uker før du fikk noe som helst blødning?
Japp. Og det var rart, for jeg pleide å få en liten blødning om jeg glemte å ta en pille eller to. Men ved pilleslutt ble det ingenting.
Var veldig heldig, ja. Tror det varierer litt ut i fra hvilken type pille man går på, men vet ikke hva som er normalt for microgynon da.. Har du hoppet over pillefri uker mye før?
Tror nok at blødningen er rett rundt hjørnet. Om ikke går det an å ta en tlf. til lege for å spør
Okei takk for svarDa jeg sluttet på p—piller i fjor fikk jeg bare en todagers bortfallsblødning og fikk heller ikke tilbake mens før jeg ble gravid 9måneder etterpå. Var hos legen men mente det bare var ubalanse i systemet
Okei ja vi er jo alle forskjelligejeg fikk bortfallsblødningen 5 dager etter p-plastret ble tatt av. og tok eggløsningstest og den var nøyaktig 2 uker etter bortfallsblødningen så alle reagerer forskjellig etter prevasjonsslutt
Okei ja vi er jo alle forskjellige
Jeg er på uke 3 uten noe som helst blødning nå, begynner å bli utålmodig vil at syklusen skal komme igang så vi kan begynne å prøve skikkelig