P pilleslutt

Clumsy89

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg slutta på p piller for 2 uker siden (microgynon) etter å ha gått på de i mange år.
Har ikke fått noen form for blødning etter jeg slutta.
Noen andre som har opplevd dette?

Hvor lang tid tok det evt før dere fikk bortfallsblødning etter pilleslutt?

Slutta for noen uker siden selv, vært mye øm nederst i magen, men har aldri opplevd å blø etter pilleslutt. Er det vanlig?

Tror det skal være vanlig, skal komme en slags bortfallsblødning, slik som man får i pillefri uke. For når man går på p piller så får man ikke vanlig mens. Men slik som jeg har lest meg frem til så er det vanlig å få en bortfallsblødning og så evt en stund etter det kommer vanlig mens.
Men ja godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke får den, da er det sikkert ikke så uvanlig allikevel :)

Får bare smøre meg med tålmodighet å satse på alt er tilbake til normalen snart så vi får satt igang prøvingen :)

Jeg har også vært mye øm, litt kramper å sånn. Tenkt mange ganger at nå kommer tr men så har det ikke kommet noe.

Lykke til med prøving ihjhvk :)

Jeg fikk blødning som normalt ca 5 dager etter pilleslutt, og fikk tr etter 27 dager. Kom så inn i vanlig syklus igjen. Jeg gikk også på microgynon:)

Jeg fikk blødning som normalt ca 5 dager etter pilleslutt, og fikk tr etter 27 dager. Kom så inn i vanlig syklus igjen. Jeg gikk også på microgynon:)

Okei, heldig som kom så fort inn i normal syklus igjen da hørt om Mangen som det tar mange mnd før.
Det er den blødningen etter pilleslutt jeg enda ikke har fått, ikke så mye som en dråpe vanligvis har jeg pleid å få en sånn blødning dersom jeg glemmer en pille å sånn.

Okei, heldig som kom så fort inn i normal syklus igjen da hørt om Mangen som det tar mange mnd før.
Det er den blødningen etter pilleslutt jeg enda ikke har fått, ikke så mye som en dråpe vanligvis har jeg pleid å få en sånn blødning dersom jeg glemmer en pille å sånn.
Var veldig heldig, ja. Tror det varierer litt ut i fra hvilken type pille man går på, men vet ikke hva som er normalt for microgynon da.. Har du hoppet over pillefri uker mye før?
Tror nok at blødningen er rett rundt hjørnet. Om ikke går det an å ta en tlf. til lege for å spør :happy:

Var veldig heldig, ja. Tror det varierer litt ut i fra hvilken type pille man går på, men vet ikke hva som er normalt for microgynon da.. Har du hoppet over pillefri uker mye før?
Tror nok at blødningen er rett rundt hjørnet. Om ikke går det an å ta en tlf. til lege for å spør :happy:

Ja jeg har hoppet over uka en del ganger.
Ja jeg får se det litt an å viss det ikke kommer noe så er det jo bare til å ta en tur til legen

Da jeg sluttet på p—piller i fjor fikk jeg bare en todagers bortfallsblødning og fikk heller ikke tilbake mens før jeg ble gravid 9måneder etterpå. Var hos legen men mente det bare var ubalanse i systemet

jeg fikk bortfallsblødningen 5 dager etter p-plastret ble tatt av. og tok eggløsningstest og den var nøyaktig 2 uker etter bortfallsblødningen :-) så alle reagerer forskjellig etter prevasjonsslutt :)

jeg fikk bortfallsblødningen 5 dager etter p-plastret ble tatt av. og tok eggløsningstest og den var nøyaktig 2 uker etter bortfallsblødningen :) så alle reagerer forskjellig etter prevasjonsslutt :)
Okei :) ja vi er jo alle forskjellige :)
Jeg er på uke 3 uten noe som helst blødning nå, begynner å bli utålmodig :P vil at syklusen skal komme igang så vi kan begynne å prøve skikkelig :)

Okei :) ja vi er jo alle forskjellige :)
Jeg er på uke 3 uten noe som helst blødning nå, begynner å bli utålmodig :P vil at syklusen skal komme igang så vi kan begynne å prøve skikkelig :)

Etter forrige pilleslutt ble jeg gravid to uker etter endt brett, uten noen som helst blødning. Så det er mulig [emoji4]Derfor jeg lurte litt på denne blødningen lenger opp her, aldri opplevd det [emoji13]

Back
Topp