p.piller

Drømmefangeren

Glad i forumet
Må man virkelig vente med å begynne å bruke de til første dag mens? Om det e tilfelle e det jo helt mongo.. Da må æ jo gå 1 hel mnd uten beskyttelse.. :S

ORIGINAL: Drømmefangeren

Må man virkelig vente med å begynne å bruke de til første dag mens? Om det e tilfelle e det jo helt mongo.. Da må æ jo gå 1 hel mnd uten beskyttelse.. :S

nei, du kan begynne på de nå, men det tar 1 uke eller noe før du er beskyttet.. står på pakken tror jeg.

ORIGINAL: Goollemor

LOOOOOOL!
Har ikke kondom kommet til finnmark enda..?
[:-]
tar længere tid alt som skal hit til finnmarka vettu golle:P

Jo, men når man e impulsiv så e det ikke like lett å alltid huske dong vettu ..:p

Va det æ også mente.. at man e sikker etter 1 uke med pilla... men på apoteket og hos legen sa de at æ måtte vente i 1 mnd.. Huske da æ brukte det sist.. for 2 år siden så trengte man ikke det.. Merkelig.. ¨Syns de høres riktig ut å vente i 1 uke etter påbegynt pille uavhengig av katti man begynte på de.. [8D]
....Eeeeeller e det bare ønsketenkning?

Jo, men når man e impulsiv så e det ikke like lett å alltid huske dong vettu ..:p

Va det æ også mente.. at man e sikker etter 1 uke med pilla... men på apoteket og hos legen sa de at æ måtte vente i 1 mnd.. Huske da æ brukte det sist.. for 2 år siden så trengte man ikke det.. Merkelig.. ¨Syns de høres riktig ut å vente i 1 uke etter påbegynt pille uavhengig av katti man begynte på de.. [8D]
....Eeeeeller e det bare ønsketenkning?

hvilket merke er dette da? husker trionetta var sånn at man kunne gå 1 uke, så var man sikker.. å loette om jeg ikke husker feil.. men står det ikke på vedlegget i esken da?

Æ va litt rask å kaste eska..
Bruke yasmine... :)

ORIGINAL: Mocco

Fikk beskjed det bare var å begynne, 1 uke før "100%" virking. Har Yasmin.

Legen min sa og etter fødsel (6 ukers etterkontroll) det bare var å begynne når jeg ville[:)]

Have fun, kondom er noe drid[8D]

Herlig!! *springe på bade å ta en pille*
[:D]
Rart å begynne på sånt igjen.. heheh.. men litt sweet også! :p

Ja no kan man kose uten hjertet i halsen..:p høhøh

Neeeeida, æ gjør jo ikke sånt[;)] Vil jo bare ha større puppa [8D]

Fikk også en liten plutte ved bruk av pille.. hehe.. (kor glippa det?;)

Ja no må puppan bare vokse sæ til.. uten at æ blir gravid da:) Hehe..

ORIGINAL: Mocco

Fikk også en liten plutte ved bruk av pille.. hehe.. (kor glippa det?;)

Ja no må puppan bare vokse sæ til.. uten at æ blir gravid da:) Hehe..

Får ha konkurranse vi to da.. : Å ikke bli gravid på pillen, for det kommer ikke en til her enda frivillig[:D]

Im IN! ;) HEhehe....

Alltid litt rar! :) Viktig det [;)]

Ja normale folk e bare gørrkjedelige [:D][:)][;)][8D] mwoahahah

Back
Topp