Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg små blør med p-piller nå. Er inne på min andra uke nå.Jeg har prøvd begge deler. P-piller ga bivirkninger som humørsvingninger og null sexlyst. Prøvde pstav og hadde blødninger i 18 mnd. Tok den ut og blødning stoppet etter 2 timer. Tåler man minipiller fint så er pstav et godt alternativ. Husk bare at den kan være vond å fjerne. Min grodde fast og måtte skjæres ut. Holdt på å besvime på sykehuset av smertene selv med mye bedøvelse.
Har du haft blødninger efter du satte den in?Har p stav og er veldig fornøyd
Hvis du småblør på p-piller så kan du jo prøve minipiller først. Er stor forskjell på de to pilletypene.Eg små blør med p-piller nå. Er inne på min andra uke nå.
Da er sjansen att eg vill blø med p-stav og . 18 Mnd blødninger att du klara å hålla ut så længe.
Du trenger ikke å blø med p-stav selv om du blør med p-piller.Eg små blør med p-piller nå. Er inne på min andra uke nå.
Da er sjansen att eg vill blø med p-stav og . 18 Mnd blødninger att du klara å hålla ut så længe.
Har du haft blødninger efter du satte den in?