p-piller og når begynne?

squat

Forumet er livet
var hos legen idag og fikk p-piller som kunne brukes mens man ammer, men i tåka glemte jeg å spørre når jeg skulle begynne på de[8D] må man vente til man får igjen mensen eller er det bare å begynne? for man kan vel bli gravid før mensen kommer igjen?? noen som harfått mensen igjen og når ev kommer den tilbake??

skal ordne spiral etterhvert, hade tenkt å sterilisere meg men det fikk jeg ikke lov til gitt[:@] måtte vente en stund før han ville gjøre mere med det. men tenkte å ta pilla sånn i begynnelsen, tenkte  jo jeg kunne begynt på dem med engang, men må kanskje vente til mensen er tilbake, men når kommer den igjen da mon tro[8|][8|]

godt spørsmål...[8|][:D]

hmm lenge siden jeg har gått og håpet på at den skulle komme[:D] men er livredd for å bli gravid igjen og kondom er heeelt uaktuelt.... så hva skal man gjøre da....[:)] *sukk*[:D][:D]

Jeg har fått tilbake mensen for ca 14 dager siden...[8|]

Jeg kunne begynne med pilla (clazarette eller no' heta den) når jeg henta ut resepten sa legen min... Uavhengi av mensen.
Etter 1 uke på pilla så var jeg "safe".

Hadde mensen i 4 dager, begynte på pillen dag 3. Dette var forrige uke, og nå fikk jeg blødninger igjen i dag.[:'(]

jeg har ikke fått mensen enda....[8|] og lurer fælt på hva slags prevesjon jeg skal velge, har ikke lyst på spiral denne  gangen(hadde det før) og den var helt forferdelig i begynnelsen... blødde som bare det,måtte holde meg innendørs for det fosset ut og aldri før i mitt liv hadde jeg hatt mens smerter før jeg fikk spiralen.... så her blir det ihvertfall ikke spiral....

ORIGINAL: carina82

Jeg har fått tilbake mensen for ca 14 dager siden...[8|]

Jeg kunne begynne med pilla (clazarette eller no' heta den) når jeg henta ut resepten sa legen min... Uavhengi av mensen.
Etter 1 uke på pilla så var jeg "safe".

samme piller som jeg fikk det[:)] så  da begynner jeg ikveld med å ta de, tjohhooo [:D][:D]

ORIGINAL: ale82

jeg har ikke fått mensen enda....[8|] og lurer fælt på hva slags prevesjon jeg skal velge, har ikke lyst på spiral denne  gangen(hadde det før) og den var helt forferdelig i begynnelsen... blødde som bare det,måtte holde meg innendørs for det fosset ut og aldri før i mitt liv hadde jeg hatt mens smerter før jeg fikk spiralen.... så her blir det ihvertfall ikke spiral....

Hvorfor ikke prøve minipillen så lenge du ammer?

Back
Topp