P-Piller og gravid????

Bkno5487562

Første møte med forumet
Hei, vet at dette temaet har vært mye diskutert på nettet,og har egentlig aldri vært medlem i forum, men nå må jeg bare " lufte" tankene mine. Jeg går på p-piller og har hatt menstruasjon de to siste mnd, men sist gang var veldig lite og få dager enn vanlig. Jeg har merket at klærne har blitt trangere, og at jeg er har en mer " rundere " mage. Tenker at jeg kanskje har lagt på meg av naturlige årsaker. Men for to dager siden da jeg var på jobb, følte jeg meg veldig oppblåst og så meg selv i speilet og da virket det som magen virkelig var rundere. Har også litt ømme bryster, litt murring,og i går begynte jeg å kaste opp men trodde det kanskje skyldes sjokoladen jeg spiste tidligere på dagen. Det var ikke før mannen min spurte om jeg kanskje var gravid som virkelig fikk meg til å tenke. Prevensjon har alltid vært effektiv i den grad at jeg aldri har blitt gravid, men etter at jeg søkte litt rundt på nett, begynte jeg å tvile.

Kan dette være tegn på at jeg er gravid? Anbefales det å ta en graviditetstest? Eller skal jeg bare vente og se det an?

På forhånd tusen takk :)

Jeg gikk på p-piller da jeg ble gravid... merka det rett og slett på matlysta på natta, murring og ikke minst at jeg ble oppblåst! Ville bare tatt en test jeg, så vet du i hvertfall ;)

Back
Topp