P-piller og eggmodning

Z-40592282

Flørter med forumet
P-piller

Hei! Pga litt eggmodningsproblem og avbrutt forsøk pga ingen til frys, fikk jeg beksjed fra gyn om å gå på p-piller for å “resette” eggstokkene. Går på Microgynon (tilsvarer melleva) Var tre brett som jeg skulle fullføre. Tok i juni og har nå igjen 5 tabletter. Gyn sa at mensen ville komme etter noen dager og da kunne jeg starte med stimulerin. Skal gå på meriofert tror jeg det het.

Er det noen som har gått på disse p-pillene og fått noe gode resultater? Jeg har også i tilegg hadd spotting hver dag, nå i det siste er det mer. Er ikke friskt blod med brunt. Ifølge chat gpt kan drt være at p-pillene ikke passer og slimhinnen er tynn? Gyn sa det var normalt.

Lurte også på dere som har brukt de, hvor mange dager etter pille-slutt kom mensen?

Jeg har brukt dem i forkant av uttaket mitt tidligere i år. Fikk sånn sett gode resultater med at slimhinnene var fine og jeg fikk 5 embryo på frys. Jeg hadde ikke spotting, men fikk en lett blødning noen dager etter stans. Tok bare ett brett da, men syns det fungerte bra.

Ut i fra det jeg har lest så reduserer de risiko for utvikling av cyster på eggstokkene, og det var greit pga jeg har PCOS. Tror det var derfor jeg ble satt på disse.

Back
Topp