P piller før evt ivf noen? (Endo)

Minnie89

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Hei :)

Noen her med endo som har gått på p piller etter lap for så å prøve selv?

Vi har fått beskjed om å bruke p piller i 3 mnd for å tørke ut endo etter lap, deretter prøve selv. Hvis ikke vi fikk det til da, kunne vi kontakte unn for ivf. Stod ikke noe i brevet om hvor lenge vi skulle prøve..

Spent på om noen har klart å bli gravid på denne måten?

Hadde du mye endo, da? Jeg hadde moderat, men fikk ikke beskjed om å prøve dette. Muligens fordi de ikke fikk noen gjennomstrømming i noen av egglederne.. Så vi gikk rett på ivf så fort vi fikk time (husker ikke hvor lenge etter lap det var).

Hadde du mye endo, da? Jeg hadde moderat, men fikk ikke beskjed om å prøve dette. Muligens fordi de ikke fikk noen gjennomstrømming i noen av egglederne.. Så vi gikk rett på ivf så fort vi fikk time (husker ikke hvor lenge etter lap det var).

De sa bare at det ikke var mye :p egglederne var åpne, og sambo sine prøver ser fine ut :)

Jeg har prøvd det.
Gikk på p-piller i 2 mnd før forsøket vi hadde nå i januar.
Er nå gravid med tvillinger.
Dette var i forbindelse med IVF hos klinikk Hausken da.

Ved første forsøk måtte jeg gå på p-piller 1 måned før uttak. Er pga mye cyster siden jeg har pcos. Hadde få modne egg og mest cyster så bare 1 egg ble befruktet og overlevde ikke til innsett. Skal ha forsøk nr.2 i august og går nå på p-piller i 3 måneder før forsøket. Håper på bedre resultat :)

Ved første forsøk måtte jeg gå på p-piller 1 måned før uttak. Er pga mye cyster siden jeg har pcos. Hadde få modne egg og mest cyster så bare 1 egg ble befruktet og overlevde ikke til innsett. Skal ha forsøk nr.2 i august og går nå på p-piller i 3 måneder før forsøket. Håper på bedre resultat :)

Håper det hjelper da :) godt å høre at flere prøver p piller ;)

Masse lykke til! :) :)

Back
Topp