P-piller eller spiral

Bruker59ce

Flørter med forumet
Hei. Hva vil dere anbefale av p-piller og spiral?
Går på p-piller nå og synes ikke det fungerer helt. Må alltid huske på å ta tabletten og har ikke jeg før mensen før jeg skal i følge brettet og slik så synes det er litt tull.

Når jeg tok ppiller fikk jeg blodpropp. Så funka jo dårlig de da for meg :p
Har hormonspiral for andre gang nå. Hadde forrige gang i 4 år. Denne gang blir den til den må byttes ut ;) Veldig fornøyd med den hvertfall. Har også vært så heldig begge gangene at det ikke har vært noe tull. Fra den ble satt inn var det kun litt bloddråper samme dag, ellers ingenting. Så ingen mensen eller plager. Ingen huske piller og sånt shit :) Løv it :)

Jeg skal hvertfall ha spiral neste gang ;)

Prøvde omtrent alt av p piller og tålte de veldig dårlig alle samnen og fryktelig stress å huske å ta de hver dag. Var fryktelig skeptisk til hormonspiral, men fastlegen min "overtalte " meg og jeg angret aldri:-) hadde den i fire år og var utrolig deilig å slippe å tenke noe på det.

Jeg skal prøve spiral neste gang. P - piller får jeg ikke lov å bruke lenger pga reaksjoner jeg får og p - plaster får jeg sår under plasteret av. Så jeg skal prøve kobberspiral da jeg har fått beskjed om at jeg ikke får gå på hormonbasert prevensjon lenger...

Back
Topp