P-pille

siwro

Gift med forumet
Da har jeg tatt første p -pille på 8 år..(slutta på den da jeg var 17[:D])
di sa jo sykhuset at jeg skulle ringe den dagen jeg startet, men UNN har jo ikke åpen før om mandagen, så håper nå ikke det gjør noe om jeg tok pilla i dag og ringer inn mandagen..
synes det var rart jeg ikke måtte vente til neste mens for å begynne, men di sa da at jeg skulle bare begynne med en gang jeg fikk dem..så håper ikke det gjør noe at jeg ikke fikk prata med dem i dag..

blir i 3 mnd[:(][:(][:(][:(]skikkelig nedtur, skulle egentlig ha gått på spray nå, skulle begynne søndagen som var, men så måtte jo den hersjens kroppen ødelegge alt, så vi må vente enda lengre...[:(][:(]

Ok min historie er:  jeg har pco, mannen har supre svømmere har vært prøvere nærmere 3 år.
Har gått på pergo så å si hver mnd i 2,5 år.i August 09 tok jeg siste pergo kur, ble da henvist til UNN, da jeg fikk brev fra UNN ang at jeg måtte ringe inn neste mens, var mens akkurat over, og måtte da vente på neste mens, har hatt sykluser på 60 dager etter jeg tok siste pergo, skulle til UNN nå den 14 men den ble utsatt pga rar mens i desember, begynnte å blø 9 desember, men blødde så lite at jeg trengte bare truseinnlegg, men ringte UNN og di sa at vi kunne telle denne blødningen som mens, så jeg skulle starte med spray den 27 des. meeen det som var var at det stoppet aldri å blø, første dagen i dag at jeg ikke blør faktisk, så derfor sa di at jeg kunne ikke starte med nesesprayen da enda, måtte ha yasmin i 3 mnd for å stabilisere syklus, så skal starte med spray sammtidig som jeg tar siste brettet med p pillen, tror jeg di sa, får vel høre nærmere om mandagen, ble sånn nedtur av at det ble utsatt og utsatt...

takk takk.. hadde helst villa tatt primolut men det spurte jeg ikke om engang. er usikker på hva det var hun sa med når jeg kunne starte på sprayen, men får vel høre det sikkert på mandag[:D]

hei hei[;)]jeg måtte også begynne på p pillen og metorformin,forsøke blir utsatt til mars,men det er helt greit for meg hvis dette kan hjelpe[;)]mnd går fort,vips så er vi begge 2 i gang [:D][:D][:D]lykke til videre

mhm metformin tar jeg oxo, har tatt i mange år nå[:D]ja får håpe det er verd denne ventinga og at det går på første forsøk[;)]

Back
Topp