P-pille

dija

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hei Det jeg lurer på er om noen har begynt på cerazette og om dere har mye blødninger osv.? Jeg fikk dette i dag men ble anbefalt og vente til den dagen jeg får mensen. Lurer også på om det er noen som har gått opp i vekt. Takker for svar på forhånd

Jeg bruker de, men har ikke blødd noe, har ikke fått Tr tilbake enda.
Føler ikke at jeg har gått noe opp i vekt.

Jeg har prøvd dem to ganger. Og jeg har blødd begge gangene. Etter tre måneder med blødninger første gangen jeg prøvde dem orka jeg ikke mer. Den andre gangen blødde jeg også, men da slutta jeg så fort jeg slutta å amme. Jeg kan ikke huske at jeg gikk opp i vekt.

Skal ikke prøve de igjen.

Nå har jeg fått yasminelle, tror egentlig det er noe lignende som cerazette, for har blødd konstant den siste måneden. Lei!

Apropos det med å vente til man får mensen med å begynne. Legen min sa til meg at jeg kunne begynne med en gang. Hadde jeg ikke fått mensen tilbake, så ville pillene framprovosere det.

Sist begynte jeg på Cerazette uten å ha fått mensen tilbake, og hadde ikke en blødning før jeg var gravid igjen (glemte pillene en helg, så da var det gjort, hehe)... synes det var supert å gå på dem, men vet om andre som har fått masse blødninger, så du må antageligvis bare prøve.

Da jeg gikk på dem før jeg ble gravid blødde jeg ikke i det hele tatt.
Men da jeg begynte på dem igjen etter å ha fått førstemann, så blødde jeg i tre uker hver mnd i tre mndr. Da orket jeg ikke mer.
Har likevel tatt sjansen på dem igjen nå - har ikke fått noen blødning enda, men har kun tatt dem i en uke. Begynte uten å få mensen først. 
Ingen vektøkning. 

ruth_85 skrev:
Jeg bruker de, men har ikke blødd noe, har ikke fått Tr tilbake enda.
Føler ikke at jeg har gått noe opp i vekt.

Samme her ;-)

Jeg begynte på det for snart seks uker siden. Har ikke blødd i det hele tatt. =) Ei heller gått opp i vekt. Men nå fikk ikke jeg bivirkninger av P-piller heller da, så overasket meg ikke at jeg ikke fikk det av minipillen.

Jeg brukte de etter første barn, begynte før jeg fikk mensen, og blødde ikke en dråpe før jeg sluttet å ta de. Hvis du venter til du får mensen, risikerer du å småbløde i tide og utide, sånn som jeg forstod det... Jeg gikk ikke opp i vekt, da jeg tok de.

Back
Topp