P- pille stopp

AB

Forumet er livet
heisann...

Jeg stoppet på P - pillen i midten av juli da vi endelig bestemte at tida for barn er inne..
jeg er super utålmodig... hehe.. men har hørt at det kan opp til et år før man blir gravid etter at man har sluttet på pillen..

er det noen som har erfaring?`tar det virkelig så lang tid??

hilsen fra

en håpefull ventende (enn så lenge)

Hei AB,og velkommen til ventegjengen!! [:D]

Det kan faktisk ta såpass lang tid,ja. Lengre også,dessverre. Men mange er også veldig heldige og bruker ikke lange tiden på full klaff [:D]
Jeg er selv inne i min 7. pp! Begynner å bli temmelig utålmodig,kan du si.. [:'(] Så håper det klaffer snart... [>:]

Håper du slipper å vente så lenge! Og lykke til i ventetiden! [:D]

Det kan ta lang tid, men det trenger ikke gjøre det! Ble gravid etter 5 pp jeg, men desverre endte det i SA!
Har du gått lenge på P-piller???Tror kanskje det har noe¨å si også, at kroppen trenger tid på å komme i gjenge igjen, dersom en har gått lenge på pillen!

Den siste perioden på p - piller varte godt over et år...
er spendt på om det har gått denne gangen.. men vi får se...:)

masse lykke til iallefall![:D]

Det varierer nok fra person til person hvor lang tid det tar å bli gravid etter p-pillebruk. Problemet for en del av oss er at syklusene ikke er stabile før det har gått lang tid...

jeg vet ikke når jeg har eggløsning, forventet mens, eller noenting, fordi kroppen min er helt merkelig nå når den ikke får hormoner. Vet at den ikke er helt fornøyd om dagen, tror den har pille-abstinenser:-)

Ønsker deg lykke til AB!!

M

Her tok det nesten tre år...

har du fått regelmissig syklus igjen etter du sluttet på pilla? Det har nemlig ikke jeg, enda det er 6 mnd siden jeg sluttet på pilla

nei, den er ikke blitt helt regelmessig.. det varierer mellom 2 og 4 uker mellom hver mens...
så det er jo litt vanskelig å holde styr på syklusen...

Hei!

For meg tok det 2-3 uker etter at jeg sluttet med p-pillen til jeg ble gravid. Jeg brukte p-pillen sammenhengende i 10 år! Derfor ble jeg veldig overrasket. Men jeg spontanaborterte dessverre i 9. uke. Vet ikke hvor lang tid det tar nå. Har hatt to menstruasjoner siden den gang, og håper ikke at den tredje kommer...

jeg ble gravid på p-pillen, jeg hadde gått på den i nesten 3 år, uten noe pause. så det varierer veldig fra person til person.

Back
Topp