P-pille slutt...

MammaM

Første møte med forumet
Hei! Kanskje noen her inne kan svare meg...Jeg lurer på hvor lenge før man planlegger å bli gravid det er lurt å slutte med pillene? Forrige gang ble jeg gravid med en gang jeg sluttet, men har forstått etter å ha lest litt her inne at det kanskje ikke er så vanlig...? Vi begynner å planlegge nr to nå, så det er greit å vite...[;)]

jeg vet desverre ikke så får ikke gitt deg noe svar! men det er helt sikkert noen andre som kan gi deg et godt svar [:D]

det er veldig individuelt.. Og selv om du ble gravid fort sist er ikke det noen garanti for at du blir det fort nå.. Jeg vil anbefale deg å slutte med p-piller og heller bruke annen prevensjon til dere evt. skal prøve for fullt. Lykke til

Jeg anbefaler også å slutte ganske tidlig med pillene. Vi har selv gjort det sånn. Har sluttet nå, og skal vel begynne å prøve om en stund. men nå er det gått 36 dager, og jeg ahr enda ikke fått mensen. Tror nok at det tar tid før syklusen stabiliserer seg.

har hørt om folk som har ventet flere måneder på å få mensen, så det tryggeste er vel å slutte i god tid før man vil begynne å prøve!

Back
Topp