P-pille faenskap (ekle detaljer)

Rustad90

Glad i forumet
Har begynt på cerazette for ca en mnd siden.. Og på fredag begynte jeg plutselig å blø skikkelig mye. Blødde gjennom en tampong på en time og når jeg tok den ut satt det en diger hvit klump av noe slag på den.. Ble først redd d var en sa, men så ga det seg.. Samme greia på lørdag bare at den klumpen var mindre.. Etter det stoppet det.. Så blødde jeg mandags morgen, tirsdagsmorgen, og i går kveld... Mistenker at det har noe med pillene å gjøre..? Hadde ks 19sept men det har vel ingen ettervirkninger nå? Noen som vet noe??? Litt drittlei, begynte jo me cerazette for å slippe å blø...

Hm..
Jeg gikk på Cerazette etter forrige fødsel (som også var ks), og jeg hadde en mensliknende blødning en uke etter oppstart, og etter det ingenting.
Hørtes voldsomt ut da!

jag slutade med cerazette. Men inte p.g.a blödning utan för att mitt humör blev helt galen. Jag blev en riktig B**ch! Pluss att jag fick massa kviser ! och ja har aldrig kviser ellers. Så skulle ja få p-spruta, men ja fick panikångest och struntade i de. Så nu har jag inget, men ska ha mina vanliga p-piller så fort ja slutat amma, vilket jag tror blir till sommaren

Jeg starta på de på fredag. Merker doreløpig ingenting, men er spent!

Håper du kan få noen andre, ingen erfaringer m de!

Jeg har dem, men ikke begynt på dem enda. Her kan alt skje :angel9

Back
Topp