P*kker så uflaks!!

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Vet ikke om alle har fått det med seg.. Men jeg har vært på jakt etter en gammeldags Simo Classic.. Hadde endelig funnet en, til 1000kr + frakt på ca 300.. Vi ble enige om at jeg skulle kjøpe den av henne på søndag og jeg skulle betale henne da. Men hun hadde ikke bankkonto og måtte åpne det først. Har brukt masse tid på å finne ut hvordan man sender en slik med posten for henne..

Og nå fikk jeg melding: "Har fått tilbud på 1800kr for vogna. Er du villig til å betale det?"

[:(] Det har jeg absolutt ikke råd til så hun selger den til den andre personen.. begynner nesten å gråte jeg!! jeg trodde vi hadde en avtale og har gledet meg SÅ masse til å få vogna.. Ble helt knust jeg nå.. :(

Det var skikkelig dårlig gjort spør du meg[&:]

Det var dårlig av henne. Skjønner jo hun vil ha mest mulig for den, men den var jo solgt til deg! Så da burde det ikke være åpent for flere bud, egentlig.

Ja jeg syns også det var utrolig DÅRLIG gjort, men hva kan jeg gjøre?? [:(]

ORIGINAL: Diddij

herregud, det var dårlig gjort! Håper du finner en ny en[:)]

Herregud så stygt av henne, send melding å si at rettslig er muntlig avtale like bindende som skriftlig.

Men finnes det faktisk folk som ikke har bankkonto?? Synes det virker veldig merkelig.... [8|]

ORIGINAL: piip

Men finnes det faktisk folk som ikke har bankkonto?? Synes det virker veldig merkelig.... [8|]

Ja det finnes faktisk...mange eldre har ikke det...[8D]

Tårene SPRUTER nesten her!!
AV GLEDE!!

For jeg var så HELDIG at jeg fant en likens vogn på Finn som ikke var solgt enda, og den fikk jeg kjøpe!!
Og denne dama var kjempehyggelig, og hadde faktisk bank konto! Gratulerte meg med baby og altingen.. *cry* Nå er jeg LYKKELIG igjen og kan feire med hjemmebakte kanelsnurrer!!!

Nå kan den andre idiot dama ha det så godt.. :p

Så bra at det endte godt, da [:)]

Tusen takk indigo!!

Flaks i uflaks kan man vel si??
Men tenk at folk er så ekle at de går tilbake på slike avtaler?! Jeg får helt noia av å handle på finn.no jeg.. Men må man så må man liksom.. Kan ikke se at det kryr av slike vogner noensteder så..

ORIGINAL: Vugge

Nå ble jeg først utrolig sinna på dine vegne her!!!! [:@]

Og så ble jeg kjempegla! Så bra det ordnet seg!! [:)]

Søt du er Vugge! jeg hadde en skikkelig hormon berg og dal bane der jah!! [:-]
Tårene trillet av forskjellige årsaker i kveld. Men jeg er så glad for at det ordnet seg, og at jeg faktisk fikk en seriøs selger denne gangen!!

Og vet dere det nesten aller beste?? Denne vogna koster 800 kr så jeg sparte en 200 lapp! ;)

ORIGINAL: Goth.mummy

Nå ble jeg først utrolig sinna på dine vegne her!!!! [:@]

Og så ble jeg kjempegla! Så bra det ordnet seg!! [:)]

Søt du er Vugge! jeg hadde en skikkelig hormon berg og dal bane der jah!! [:-]
Tårene trillet av forskjellige årsaker i kveld. Men jeg er så glad for at det ordnet seg, og at jeg faktisk fikk en seriøs selger denne gangen!!

Og vet dere det nesten aller beste?? Denne vogna koster 800 kr så jeg sparte en 200 lapp! ;)

Så utrolig bra!!!!  Da får jeg inderlig håpe at hun som skulle kjøpe den andre vogna angrer så ho blir sittende der uten en kjøper  HIHI :)

Hehe, vet du .. Det hadde vært til pass for henne!! [:D]

Det hadde det! MEN Gratulerer så mye med fine drømmevognen din! Som til og med var billigere, det var kjempebra!!! Godt du hadde flaks der!!! [:D] Klem til deg [:)]

Så bra at det ordna seg!!! Det finnes altså så masse frekke folk der ute at det halve kunna vært nok!!!! Når man først har sagt ja til noen kan man jo plutselig ikke bare si nokka ainna!!!!

Signerer. En avtale er en avtale....

Huff, nei det var frekt gjort[:@] MEN vet du hva? Når jeg leste at hun ikke hadde bankkonto så ringte det noen varselbjeller i hodet mitt egentlig... er dt vanlig å ikke ha bankkonto i disse dager? kan det være at hun ville prøve å svindle deg på noen måte? I såfall slapp du jo unna[;)]

Herregud det var dårlig gjort spesielt når dere har gjort en avtale også så frekt det er å spørre på den måten[:@] Blir så forb***a på sånne folk asså[:@]

Back
Topp