Litt inspirert av julemattråden, og et personlig ønske om å finne det ultimate tilbehøret. Hva slags pølse spiser dere til pinnekjøttet? Og hvem produserer den? Vi har prøvd mange forskjellige, men enda ikke funnet en som skikkelig smaker..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å være gjest daTror det er Vossakorv vi bruker. Aner ikke.Er på besøk på julaften og lager ikke maten.
![]()
Deilig å være gjest daher er vi verter hvert år. Hyggelig det og, på en annen måte. Bare mer styr
![]()
Jeg prøver å overtale mannen til å lage hjemmelaget pølse, men det går ikke kjempebra
Ja, jeg legger ikke listen så høyt kan man siJeg får prestasjonsangst ved tanken av å være vert.![]()
Har du en god oppskrift eller tips til hvor få tak i det?Prøv igjen! Å kjøpe like gode pølser som dere kan lage blir rådyrt og er vanskelig å få tak i.
Ja, jeg legger ikke listen så høyt kan man siden største prestasjonsangsten er knyttet til koking av mandelpoteter. De går i stykker bare man ser skrått på dem
![]()
Eeeeeh jaaaaa!!!!!!Spiser dere pølser med pinnekjøtt?![]()
Har aldri prøvd det, og kommer ikke til å prøve det heller. Er ikke sååå glad i pølse at jeg spiser det til festEeeeeh jaaaaa!!!!!!MÅ jo det? Gjør ikke dere? MÅ i såfall prøves
![]()
Ja.. Men ikke vanlig pølse daSpiser dere pølser med pinnekjøtt?![]()
Ja, jeg legger ikke listen så høyt kan man siden største prestasjonsangsten er knyttet til koking av mandelpoteter. De går i stykker bare man ser skrått på dem
![]()