pølse med???

surgodisen

Glad i forumet
Inspirert av min late middag i dag... Når du spiser pølser så spiser du pølse med??? Jeg spiser pølse i lompe med ketchup å sennep..Å gjerne delikat rekesalat!!!

Litt rar jeg.
Jeg spiser pølse i brød med rå løk, stekt løk, en stripe ketchup, to striper sennep, en stripe hotdogdressing og potetsalat ;)

Pølse i brød med 3 striper ketchup. Gjerne sprøstekt løk og potetsalat.
Ellers hvis det er pølse fra bensinstasjon må det være ostepølse med bacon, fint brød, tre striper ketchup og to striper hotdogdressing.
Haha, dette så virkelig ikke bra ut etter å ha lest det! Jeg er jo virkelig sær

I brød med ketchup og kanskje sennep, grillet er best :) Har prøvd lompe, men får det ikke helt til.. gammel vane vond og vende :)

Wiener i lompe, med to striper Idun ketchup og tre striper Bergby's sennep! Gjerne sprøstekt løk ( Selv om jeg egentlig ikke tåler det) og rekesalat. Blir no grusomt griseri, men desto mer digg :P

Wiener i brød med rå løk, ketchup og reke salat også må jeg ha solo til.

Pølse i brød med lompe rundt, og kreolsk kyllingsalat.

Men aller helst vil jeg ha pølse og potetstappe med tomatbønner ved siden av =)

Samme her;)

Nanne-Mi skrev:
I lompe men minimalt med ketchup :p

Vanligvis i lompe med en stripe ketchup.

Om det er 17. mai eller vi er på et arrangement og jeg er virkelig sulten, så blir det pølse med vaffel. Det er godt det!

Her spiser jeg som regel pølse i lompe med sennep først (viktig) og så ketchup. Men har gjerne på sprøstekt løk eller rekesalat. Men da må det være i brød.

Pølse i brød! ;-) med ketchup, sennep, enten rå eller sprø løk. Hvis det er grillet tar jeg gjerne litt potetsalat også!:-)

Pølse i lompe når jeg lager det hjemme, i brød om jeg kjøper ute. Har på masse ketchup (helst chilli-ketchup), endel sennep og løk- gjerne både rå og stekt

Back
Topp