Pølse i vaffel?

*LillMi*

Gift med forumet
Har du smakt det og syns du det var godt? Må si jeg syns det er noe av det rareste jeg har hørt om... (for dere som aldri har hørt om kombinasjonen, de driver visst med sånne rare ting i Moss;))

Jeg har bodd i Moss hele mitt liv, men aldri smakt pølse i vaffel og skal aldri smake det  NEVER 

Høres merkelig ut, passer ikke sammen ;p Jeg er sånn at jeg skal smake alt en gang før jeg kan si at jeg ikke liker det, så om jeg kommer over det skal det smakes ;)

Jeg har smakt det en gang, på 17. mai. Feiret dagen i kjæresten min sin hjemby, Moss :)

De var ikke så ille som det høres ut, smakte egentlig helt greit. Syns jeg ble ekstra mett av det, da..

Edit: Minis reaksjon var : "mammaaaa! Noen har putta en pølse inni vaffelen min! Ta'n vekk!"

kunne ikke falle meg inn å prøve det....

Jepp, helt vanlig her! :) Jeg spiser det ikke, men det er mest fordi jeg ikke er så begeistret for pølser. Men som oftest beukes det ikke så altfor søte vafler, og da er det jo ikke så veldig mye verre enn pølsebrød? Har forøvrig aldri hørt om noen som syns det er vondt, med mindre de ikke liker enten pølse eller vaffel! :)

haha. det er sånn typisk østfoldgreie :P Og nei, det er ikke godt :P jeg liker det iallefall ikke :)

Det kan jeg aldri tenke meg å prøve :-S

Æsj, kvalmeste jeg har hørt!

Kommer neppe til å prøve.. hva skal man ha på?

Syltetøy til pølse blir rart... og ketchup/sennep yil vaffelen også......

TonjeJenta skrev:

Kommer neppe til å prøve.. hva skal man ha på?

Syltetøy til pølse blir rart... og ketchup/sennep yil vaffelen også......

De jeg har snakket med spiser med "pølsetilbehør" på, så vaffelen blir ertsattet med lompe på en måte.

Jeg måtte le litt da jeg så de solgte det på torget i Moss. Så stod det både syltetøy, sennep/ kethup der, og lurer fortsatt på hva de bruker oppå!?

MiniBolle2012 skrev:

Trone skrev:
Det er godt :)

Noe annet som er godt i vaffel er råkostsalat, italiensk dressing og spekeskinke :)

Okei, DET hørtes merkelig ut ;p

Det syntes jeg også, heheheh! Men jeg måtte jo smake når jeg først fikk det tilbudt :)
Er visstnok ikke så uvanlig heller. Visstnok! Blandt hele selskapet vi var vi så var vi bare ett par som ikke hadde hørt om det før, og selskapet var på rundt 50 stk :/ Hehe!

Fysj og æsj, man kan jo ikke spise det......

Back
Topp