Pølse i brød eller lompe?

JeanetteR

Gift med forumet
Ja, hva spiser du helst? [:D]

Jeg spiser helst lompe, men glefser også i meg i brød [:D] Men jeg takler IKKE ketchup på, til nøds sennep.

Grillpølse (ikke wiener!!) i brød! Med ketchup og sennep! [:)]

BRØD, til nøden lomper. og må ha ketchup på [:D] På bensinstasjon bruker eg alltid hot dog dressing og[:)]

MÅ ha ketsjup, gjerne sterk sennep, rekesalat, mais og potetstappe/salat. Helst i brød, men de kan ikke være tørre, da foretrekker jeg lomper. Har lært meg å like wiener da jeg har en wienerelskende samboer, men kjøper grill om det er jeg som handler inn [:)]

ORIGINAL: Sesje

Typisk norsk du, søta [:)] Hvordan var det på tur? Velkommen hjem!!!

Jeg eeeeeeeeelsker wiener i lompe!!! OMG! Nam! og kyllingpølser!!

ORIGINAL: komli87

Brød

fekk lyst på det nå!!!!

gosj, ja jeg også! Dum som jeg er som lagde en sånn tråd! [8|][:-]

ORIGINAL: JeanetteR

ORIGINAL: Sesje

Typisk norsk du, søta [:)] Hvordan var det på tur? Velkommen hjem!!!

Jeg eeeeeeeeelsker wiener i lompe!!! OMG! Nam! og kyllingpølser!!

Så norsk som du får det, gitt! [:D] Hadde det helt suverent på tur!! Shopping, champagne og masse god mat!! Herlig å bli 30!! [:D][:D]

veldig gjerne, lillemam [:)][:)] De speltlompene hørtes veldig gode ut!! Har ikke sett det i butikkene her engang jeg [8|]

Kylling- og kalkunpølser fra Prior, i lompe! Med ketsjup og sennep! Nammenamm!! Gleder meg til bursdagsselskap på lørdag, ja! [;)]

Winer i brød, med ketchup på! Nam!
Takler ikke de ekle lompene, noe så ufyselig! [8D]

ORIGINAL: Living

BRØD, til nøden lomper. og må ha ketchup på [:D] På bensinstasjon bruker eg alltid hot dog dressing og[:)]

Word!

Lompe helst, spiser brød også da, ketchup er good, samme med rekesalat, rå løk, evt sprøstekt løk, hotdogdressing, bacon, chiliketchup - namnamnam!

Soyapølse i brød med maaaasse sprøstekt løk, ketsjup og sennep [:D]

Grillpølse (UTEN endene!!!![:'(][:'(][:'(][:'(]) i brød, med sprøstekt løk, ketsjup og sennep![:D] Men sambo liker lompe best, så vi pleier å ha begge deler.

ORIGINAL: Living

BRØD, til nøden lomper. og ha ketchup på [:D]

Sign!

ORIGINAL: *Julia89*

Winer i brød, med ketchup på! Nam!
Takler ikke de ekle lompene, noe så ufyselig! [8D]

sign[:D]

Back
Topp