Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Snakk med rektor,lærern og foreldrene før det går så mye lenger..
Jeg ble mobba hele barne og ungdomsskola, å det finnes ikke kult....
Tilslutt ble jeg dytta opp og ned trappa, å spendt bein på (i trappa)....stein trapp såklart...
ikke godt...
da har læreren ringt meg og jeg har fått snakket med han. de har et problem med de jentene i den klassen og det er ganske mye krangling og baksnakking og kjærester og bytting og "stjeling" av kjærester og de tak i det og har mye møter både med jentene samlet og hver for seg. Er jo ofte slik det er med jenter i (før) puberteten, men det er jo ikke greit likevel. Læreren mente det og kunne være en reaksjon på at hun hadde fått en ny lillebror. Jeg trur ikke det da men..
Den forsvunnede skoen hadde han funnet så den er kommet til hjem nå, og sorellskoene er til vask.
men de skulle ha "etterforskning" på mandag å finne ut av hvem som hadde holdt på med maling igår og de ga seg ikke før de fant den/de skyldige. Dette så de alvorlig på. og som sagt det var ikke bare mi jente siden sko det hadde gått ut over.