Pæreis

*Marie*

Betatt av forumet
Jeg lurer på om det er mange her inne som er hekta på pæreis??? :P

Her om dagen kom nemlig isbilen forbi, jeg sendte ut gubben fordi jeg fikk så lyst på saftis (som jeg til vanlig ikke liker engang...).
Da han kom inn igjen sa han at isbilmannen hadde anbefalt pæreis til gravide, det var den han solgte desidert mest av til damer med kul på magen :p Alle ville visst ha pæreis!

Gubben min kjøpte heller noen mindre pinnesaftiser, så jeg har ikke fått testa disse fantastiske pæreisene. Har dere?? :P

HVILKEN ISBIL??????????????????????

For sist jeg var gravid, var det massehysteri på terminforumet :P Det fantes ikke pæreis lenger, og vi skrev mail til diplomis og hennig olsen for at de skulle lage! Haha :D

Jeg har ikke dilla på det nå, men merker at det ikke hadde gjort noe å ha tilgang til det :P

Pæreis er helt fantastisk godt.. :)

Gollemor skrev:
HVILKEN ISBIL??????????????????????

For sist jeg var gravid, var det massehysteri på terminforumet :P Det fantes ikke pæreis lenger, og vi skrev mail til diplomis og hennig olsen for at de skulle lage! Haha :D

Jeg har ikke dilla på det nå, men merker at det ikke hadde gjort noe å ha tilgang til det :P

hahaha, seriøst??? :P
Herlig!!
Se her du: http://isbilen.no/?id=208

Jeg må vel bare prøve de der pæreisene jeg og da hvis de er sååå gode!
Må vel vente 2 uker før isbilen kommer igjen da....

Diplomis lager vel pæreis! Kom tilbake i 2010 da jeg gikk gravid med Imre! Var hekta på denne sist, fikk egentlig litt lyst på den nå kjenner jeg..

Gollemor skrev:
Den fordømte isbilen kjører ikke i Trondheim!!!
Erre muuulig?
Bare Hjem-is her :(

Isbilen kjører forbi her (nardo) iallefall. Kjøpte en ladning før jul!

nei men den smake ganske godt for det om :)

Lanikai skrev:

Gollemor skrev:
Den fordømte isbilen kjører ikke i Trondheim!!!
Erre muuulig?
Bare Hjem-is her :(

Isbilen kjører forbi her (nardo) iallefall. Kjøpte en ladning før jul!

Gjør den?
Ikke Hjem-is bilen?
For på nettsiden stod det at de kjører i Stjørdal. Ikke Trondheim..
Hmm.. må sjekke :)

Ooh, den husker jeg ikke å ha smakt.. Er generelt glad i is, alltid syntes lollipop smaker utsøkt på varme dager :) Har ellers ikke noe særlig med andre diller, jeg heller. Men pæreis må herved prøves! :)

Oi, pæreis fikk jeg lyst på nå! Er så isnøden om dagen at jeg har lagt inn sms-varsel når hjem-is bilen kommer hit på lørdag samt laget meg en liste på hva jeg skal ha... Isnerd jeg nei? ;)

Pæreis er jo faktisk godt uansett om man er gravid eller ikke.
Vi får ikke noen isbil i nærheten vi. Må visst flytte ut av byn for det ;p

Back
Topp