Påvist antistoff

Lykkeliten2022

Andre møte med forumet
Hei

Jeg har fått påvist antistoff i blodet. Ringte til sykehuset og de sa det var enn så lenge ikke noe å gjøre noe mer med, men skal ta ny blodprøve i uke 18 for å se om det har utviklet seg og ta ny vurdering deretter. Noen erfaringer?
 
Hei

Jeg har fått påvist antistoff i blodet. Ringte til sykehuset og de sa det var enn så lenge ikke noe å gjøre noe mer med, men skal ta ny blodprøve i uke 18 for å se om det har utviklet seg og ta ny vurdering deretter. Noen erfaringer?
Vet du hva det er påvist antistoff mot? Jeg har blodtype resus minus og må sjekke blodtype til baby i hvert svangerskap. Om vi har ulik blodtype må jeg ta noen sprøyter for å ikke utvikle antistoffer.
 
Hei

Jeg har fått påvist antistoff i blodet. Ringte til sykehuset og de sa det var enn så lenge ikke noe å gjøre noe mer med, men skal ta ny blodprøve i uke 18 for å se om det har utviklet seg og ta ny vurdering deretter. Noen erfaringer?
Så vidt jeg husker fra timen min med jordmor får man ikke den sprøyta for rhesus minus før i uke 18-19 så tror ikke det er noe du trenger å tenke på enda :happy:

Jeg er også rhesus minus:)
 
Så vidt jeg husker fra timen min med jordmor får man ikke den sprøyta for rhesus minus før i uke 18-19 så tror ikke det er noe du trenger å tenke på enda :happy:

Jeg er også rhesus minus:)
Jeg skal inn for blodprøve i uke 24 også blir sprøyta satt mellom uke 28-32, om man ikke deler samme blodtype. Man får også en ny sprøyte rett etter fødsel. Det var hvert fall sånn det var for meg forrige gang :)
 
Back
Topp