nettemor Forumet er livet 28 Mar 2007 #1 Lager en ny tråd da, gikk ikke å svare på den andre, siden du som laget tråden nå har sletta deg[8|][8|] Ja ja, men skal vi si onsdag eller fredag da kanskje så kan jo snuppa 80 også være med om hun har lyst? Hjemme hos meg ?[:)][:)]
Lager en ny tråd da, gikk ikke å svare på den andre, siden du som laget tråden nå har sletta deg[8|][8|] Ja ja, men skal vi si onsdag eller fredag da kanskje så kan jo snuppa 80 også være med om hun har lyst? Hjemme hos meg ?[:)][:)]
X x1x*Baby*doll* Gift med forumet 29 Mar 2007 #3 kan vi ikke bare ta det onsdagen etter påske ferien da..siden det er sikkert endel som skal bort og har mye planer i påsken
kan vi ikke bare ta det onsdagen etter påske ferien da..siden det er sikkert endel som skal bort og har mye planer i påsken
nettemor Forumet er livet 29 Mar 2007 #4 Kan jo ta påsken og etter påske vel?? Hadde jo vært koselig å treffes i påsken også? altså neste uke, er jo ikke påsken enda helt da?? hvertfall ikke før på torsdag he he[:D][:D] Men meg og dållface kan sikkert ha treff for det vi[:)][:)]
Kan jo ta påsken og etter påske vel?? Hadde jo vært koselig å treffes i påsken også? altså neste uke, er jo ikke påsken enda helt da?? hvertfall ikke før på torsdag he he[:D][:D] Men meg og dållface kan sikkert ha treff for det vi[:)][:)]
mizzie Glad i forumet 29 Mar 2007 #5 ORIGINAL: Renate19 kan vi ikke bare ta det onsdagen etter påske ferien da..siden det er sikkert endel som skal bort og har mye planer i påsken signerer....[:)]
ORIGINAL: Renate19 kan vi ikke bare ta det onsdagen etter påske ferien da..siden det er sikkert endel som skal bort og har mye planer i påsken signerer....[:)]
X x1x*Baby*doll* Gift med forumet 31 Mar 2007 #8 den er grei.. trur det er best for alle[:D] God påske