Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Troikakake??? Det hørtes spennende ut, vil du dele oppskriften kanskje?Jeg bruker som regel å ha med pinnekjøtt eller lammelår når vi drar på fjellet.. Men med dagens kvalme og hvor enkelt det lar seg gjøre så blir det InderøySodd til påske i år. Bare å varme opp og koke poteter og gulrøtter så er det klart
Ellers blir det nok masse påskesnacks Og tror det blir min tradisjonelle påske-troikakake
Skal prøve å få lagt inn oppskrift i morgen ;-)Troikakake??? Det hørtes spennende ut, vil du dele oppskriften kanskje?
ÅÅÅÅÅÅÅÅ gleder meg allerede til påske jeg!!! Skal bli fint med familietid og sol.
Jeg tenkte jeg skulle koke frokosteggene våre sammen med litt løk, da blir de visst gule i skallet Men er litt usikker på smaken da....
Her blir det spill og god mat. Satser på at noen av hagemøblene er satt ut på gården, så vi kan sitte ute å nyte en kopp kakao/kaffe i sola Mens lillemann kanskje kan leke i sandkassen sin igjen Her smelter snøen som bare det!!
Tror kanskje jeg skal lage min egen marsipan i år Spennende!
Men fikk veldig lyst til å lage den troikakaken som ble nevnt her
http://itoneroseshage.blogspot.no/2012/03/hvordan-farge-egg-i-nydelige.html
Sånn pleier vi å gjøre. Det blir det ikke smak av heller.
Kokte egg i masse forskjellig fine farger
Så bra!!!! Gleder meg masse til å prøve! Har du prøvd med vanlig konditorfarge fra butikken?