Påsketirsdag

SuperBerta

Glad i forumet
Ja hva skal dere idag da damer?[:D]

Bertine og jeg skal nok en liten tur på shopping, hun trenger nye joggesko og gummistøvler.. Og vi trenger en jentetur, for han lille har vært litt intens på meg når han ikke har vært i form..[;)]

Ha en strålende dag!

Tirsdag var det i dag ja![:D] Svarte på mandagstråden jeg[8D][:D].... jaja klipp og lim er en fin funksjon[;)]

Lykke til på ul silje a, håper de finner ut av det!

Her har vi påskeferie. I går var det fantastisk vær her, håper det samme i dag. Litt overslyet enda, men det er jo tidlig... I dag har mamma bursdag, 51år, så vi skal i bursdag i dag. Skal kjøpe en hengeparasoll til henne, fant en ganske fin fra møbelringen, har lyst på den selv faktisk.

Ellers har jeg begynt på male vaskeromsdøren, utedør. Begynte i går og fortsetter i dag mens Lukas sover. Det er hvertfall planen. Vi har hvit ytterdør, og jeg vil ha denne døren i hvitt også. Fikk den i grått når vi bygde huset. Skulle ha hvit vaskeromsdør, men så hadde de en grå feilbestilt dør som vi fikk gratis, sparte 5000kr, og nå har jeg endelig fått ræva i gir å male den. Blir sååå fint!! Viktig med et fint inngangsparti.

Ha en superfin dag jenter!!

Hehe rart at den dagen da jeg får fingen ut og lager en tråd, så lages det en samtidig jeg ikke får med meg! [8D][:D]

Har vert til behandling nå, og er noe nummen i armen og fjeset! får ikke håpe at dagen i dag blir lik den i går.

Hahahaha.. JA typisk altså! Men da ser det jo litt actionfylt ut her inne da..[8D]

Her har vi endelig fått lillesøstra mi på besøk med familien hennes (hun har to bonusunger) så vi har vært på badeland ilag med ungene i flere timer, så en tur på kjøpesenteret her der vi kjøpte is. Jeg har lenge lovet snuppa at hun skulle få hull i ørene når det ble vår og vi kunne pakke vekk de tykke luene og i dag ble dagen. Måtte litt overtalelse til for å få tatt hull nr 2 da, det første gikk helt greit, og det var på hennes initiativ, så selv om hun var noe sint på mammaen da vi gikk der i fra var hun stolt som bare det over de nye "diamantene" i ørene[:D] (at lillesøster sto og påsto hun og ville ha ble altså ikke tatt alvorlig[8D] )

Så har jeg vært på salg og shoppet ulltøy til ungene, selv om vi ser frem til varmere dager og forhåpentligvis sommer snart så vet jeg jo at vinteren kommer igjen så da er det greit å spare noen kroner der[:)]

Nå er det film på tv'n [:D][:D]

Back
Topp