Påsketilbud på Angelsounds

Ok tusen takk :) når jeg var på min første(og eneste så langt) ultralyd uke 9 frarådet hun som tok ul meg på det sterkeste å gå til anskaffelse av en hjerte-måler. Forstod ikke helt hvorfor. For det sa hun ikke. Kan det skade barnet hvis man ikke gjør det riktig? Vet du noe om det?

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Ok tusen takk :) når jeg var på min første(og eneste så langt) ultralyd uke 9 frarådet hun som tok ul meg på det sterkeste å gå til anskaffelse av en hjerte-måler. Forstod ikke helt hvorfor. For det sa hun ikke. Kan det skade barnet hvis man ikke gjør det riktig? Vet du noe om det?

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Det er vel mest for at vi ikke skal bekymre oss unødig om vi ikke finner hjertelyden. Det er sikkert mange som er unødvendig bekymra da. Jeg tenker at det er verdt ett forsøk ihvertfall :)
De bruker jo sånn måler hos diverse leger også, så kan aldri tenke meg at det er farlig! :)

Ok hvis det er det verste, er det vel til å leve med :) takk for svar!! :))

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Oj, takk for tips! Vi snakket om det i går å kanskje skaffe oss det, sånn at både vi voksne kan følge med underveis, og sånn at guttene kan få mulighet til å høre :)

Back
Topp