Påskesukker!

MissElf

Betatt av forumet
Julibarna 2019
Er det bare meg som føler jeg spiser aaaaltfor mye snop og sukker drit nå i påsken? Er på besøk hos slekten... Håper ikke babyen får sjokk. Får litt dårlig samvittighet, men så vanskelig å la vær når det tyter så mye snop ut uansett hvor jeg går.... :bag::dead:

Jeg spiser alt for mye snop nå..

Har egentlig et veldig sunt og variert kosthold, men kroppen er tung og sliten og godteriposen går mye raskere enn å lage en salat:banghead:

Nei :eek: Jeg har måttet stoppe litt for jeg føler det har blitt for mye, og nå går jeg rundt og irriterer meg på de andre i familier som stapper i seg hele dagen. :hilarious:

Nei :eek: Jeg har måttet stoppe litt for jeg føler det har blitt for mye, og nå går jeg rundt og irriterer meg på de andre i familier som stapper i seg hele dagen. :hilarious:
Yes. Kom visst akkurat der i dag jeg også :rolleyes::p Mamma: vil du ikke ha daimkake? Meg: Nei takk, jeg vil ha rugsprø nemlig! :joyful::jimlad: (Er dere KLAR over hvor mye sukker dere har spist i daaag!?!?)

Det har faktisk ikke blitt så mye sukker denne påsken... sjokoladen ligger urørt i kjøleskapet og jeg har nest lyst på agurk :confused:

Har spist såååå mye godteri de siste ukene, mannen fyller opp skålene hele tiden :hungover:
Har gått opp 2 kilo på en drøy uke. Blir epler til dessert fremover tror jeg :hilarious:

Vi kom nettopp hjem fra ei uke på gran canaria, egentlig har jeg ikke spist så mye søtsaker men det har vært mye god mat og brus/juice/iste (jeg drikker egentlig utelukkende vann til vanlig). Har ikke turt å gå på vekta enda:wideyed:

Ikke vært så mye godteri i påsken egentlig, vært sunn og aktiv i påsken - så i kveld skal jeg og gubben kose oss med smågodt og pringles :woot:

Jeg har spist mer enn nok. Men har hele veien blodsukkeret i bakhodet, så jeg klarer å stoppe i tide. Hadde vært trillrund nå hvis jeg ikke hadde hatt diabetes.

Back
Topp