Påskepynting

Nattlys

Gift med forumet
Hmm, kan man pynte til påske i dag?
Vi skal bort i helga. Å synes det er så koselig med litt påskepynt![:)]
Bare undra om det var litt tidlig å gjøre det i dag...

jeg satte opp 2 påskekyllinger som eldstegutten min laga på skolen igår[:)]    koselig d!![:D]

Nei, det ville ikke jeg ha ventet med om jeg hadde hatt energi til å gjøre det! Det er jo SÅ koselig! :D

Pynt i vei!!! Påsken er så kort at man bør pynte litt før. Og tenk så gøy å komme hjem til pyntet hus over helgen! Har pyntet litt her, og kommer nok til å pynte litt mer i helgen.

ORIGINAL: termin april

jeg satte opp 2 påskekyllinger som eldstegutten min laga på skolen igår[:)]    koselig d!![:D]

ja æ å,setter opp påske pynt som jenta kommer heim med fra skolen.koselig det...tenker å pynte til helga selv så,ennetn pynter du i dag elelr i morgen[:D]

Er vel bare å pynte det  [:D]

Ikke glad i påskepynten jeg da - men det er sikkert fordi jeg ikke liker gul pynt...

trenger ikke nødvendigvis pynte med gul... jeg bruker knall grønn og lilla som påskepynt[:D] og har bare gule kyllinger..
knerten og jeg skal lege litt etterpå,så pynter vi med det[:D]

ORIGINAL: beibisiapril

trenger ikke nødvendigvis pynte med gul... jeg bruker knall grønn og lilla som påskepynt[:D] og har bare gule kyllinger..

Finner bare gult jeg... [8|] Går tydligvis og titter på feil steder....

Men så de søteste små eggene på en nettbutikk, men det er vel for sent nå...
Har noen fine hjemmemala egg da - som lillegutt har laga [:D]

ORIGINAL: Lindus82

ORIGINAL: beibisiapril

Finner bare gult jeg... [8|] Går tydligvis og titter på feil steder....

Men så de søteste små eggene på en nettbutikk, men det er vel for sent nå...
Har noen fine hjemmemala egg da - som lillegutt har laga [:D]

europris har og hvis dere har black design i nærheten så har de også... finni fram noe adventspynt jeg da... det er jo lilla,og så er det vel mye limegrønt??
det er det koseligste med hjemmelaga pynt[:D]

Back
Topp