Påskepynt

Til/i palmehelga

I teorien

I praksis har vi dåp palmesøndag i år, så sikkert etter dåpen. I alle fall om vi skal ha den hjemme

Bruker ikke gjøre det egentlig. Men hender jeg bytter til litt mer vårtema i stua da.

Pynter ikke til påsken. Hender jeg kjøper noen gule blomster eneste :) og påskeegg da

Aldri. Men så er vi aldri hjemme i påska heller da :p er påskepynt på hytta, den regner jeg med svigermor drar frem når de drar opp dit.

Vi er stort sett bortreist i påsken, men vi har kjøpt påskeliljer nå denne uken. De lager gjerne litt påskepynt som henges opp/settes frem, men vi tar ikke frem ting fra i fjor og pynter.

Pynter lite til påske, men det blir det eldstemann har laget, også gjerne noen gule blomster på bordet :)

Er vandt med at man pynter rett før. Så helga før påsken. Gjerne med duker, kjøkkengardiner, blomster og litt pynteting. Nå står all påskepynten min hos mamma da. Så må kjøpe meg noe mer.

Hmm jeg er litt som med jula, masse påskepynt og noen uker før :P Jeg får ta det helga før påskehelga da tenker jeg :)

Back
Topp