Påskepynt

*EnSolstråle*

Elsker forumet
Jeg har veldig lyst til at jeg og snuppa skal lage litt påskepynt. Ihvertfall prøve. Hun er akkurat blitt 1,5 år. Noen som har noen gode forslag til hva vi kan gjøre?

kjøp hvite påskeegg på panduro - mal dem fargerike - fyll med snop og gi vekk i gave til besteforeldrene :)

Blir vel egg som hun maler på :P Ellers pynter vi minimalt, kan være fordi vi skal bort eller at mamman er LAT :P

Tenkte på å male vanlige eggeskall, men er redd hun bare vill knuse dem, men vi skal iallefall gjøre et forsøk.
Men har lyst til å gjøre noe annet også, som kanskje er litt lettere for henne. 

Vi har ikke panduro her :/ Men det skal jeg gjøre et annet år.

Stikk hull i egg og blås ut innmaten, mal dem, heng de på påsketre kvister.

Blås opp en ballong i ca appelsin str. Ta gult garn og dupp i trelim, surr dette rundt ballongen noen ganger, ballongen kan gjerne synes, trenger ikke være tettpakka med garn. La det tørke, stikk hull i ballongen å la den krympe og fjern den. Da har du en hul kylling, sett på øyer, nebb og føtter. Hobbybutikkene har jo masse slikt tilbehør.

Det er planene våre for pynt + lage sånne nøster av kylling.

Klippe bunnene av melkekartonger, la henne male en eller to, legge bomull og vann og strø på karsefrø. 

Back
Topp