Påskeplaner

Fru+2

Forumet er livet
Har dere noen påskeplaner?

Vi skal gjøre ferdig kjøkkenet våres, så har vi lurt litt å ta en tur på hytta, må se ann litt været,

Jeg vil tro jeg har den kjedeligste påskeplanen i år[:'(] Nemmelig å skrive bachelor[:-]

Vi har ingen planer. Vi skal se om vi kommer oss oppover til Trondheim en tur før påske.

Nja...må vel ta en gudstjeneste eller 2. Og kanskje terrorisere Monsoon og familien i Selbu?

Vi har ingen planer overhodet.
Men jeg håper vi kan få rydda og kasta litt her [;)]

Ellers blir det vel litt besøk og pølsegrilling [:D]

Vi skal til Horten og feire påske.. [:D]

ORIGINAL: Olive76

Nja...må vel ta en gudstjeneste eller 2. Og kanskje terrorisere Monsoon og familien i Selbu?

Kooooooselig om dere hadde gjort det, vi skal bare være hjemme , jobber begge helgene og onsdagen [&:] (men vi må jo få det til likevel? ) Når kommer dere og hvor lenge blir dere? [:D]

ORIGINAL: Monsoon

Kooooooselig om dere hadde gjort det, vi skal bare være hjemme , jobber begge helgene og onsdagen [&:] (men vi må jo få det til likevel? ) Når kommer dere og hvor lenge blir dere? [:D]

Vi kommer lørdag og blir til fredag morgen[:D]

Vi har ingen planer, bare kose oss og slappe av hjemme alle sammen. Skal te svigers en tur og men det er i slutten av påska. Sambo jobber de tre første dagene.

Vi har absolutt ingen planer - har noen venner som kommer nedover fra Molde for å besøke familie, og da håper vi de har tid til oss en dag også, og så blir det kanskje noen turer opp på hytta for å besøke svigers, og kanskje noen grill-treff med venner?

ORIGINAL: Monsoon

Vi kommer lørdag og blir til fredag morgen[:D]

Så kjekt, vi får ake og herje litt og da:) Alannah har endelig fårr smaken på utelivet også[:D]

Vi skal være hjemme og så skal vi ta en tur på hytta![:D]

Back
Topp