Påskeplaner?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Hva er dine planer for påska? :)
Jeg lurer på å ta ungene med på lavvotur men må se om det blir tid og anledning :p elsker å sove ute :hilarious:

I dag får vi besøk og kengubarnet skal på overnatting
I morgen reiser vi på hytta, torsdag kjører vi litt til for familiemiddag med mim familie og for å hilse på niese
Så hytta resten

Er på hytten. Snø, sol, grilling, turer med både bæremeis og pulk, kos foran peisen og masse leking både ute og inne.

Vi reiser på hytta til foreldrene mine sammen med dem og ene broren min m/familie. Det er meldt nydelig vær, så vi satser på turer, grilling og kanskje få båten på sjøen. Søndag og mandag blir vi hjemme og bare koser oss, skal blå a i marka med den andre broren min og familien hans. Om kvelden er det selvsagt påskekrim på TV :D

Skal være hjemme, ungene har hvert på hver sin påskeferie så nå blir det lek i Hagen og turer i nærmiljøet..

I morgen skal vi bake boller og kanelsnurrer.
På torsdag skal vi og en god del av slekta mi dra og grille ved vannet en plass.
På søndag skal vi til mamma og spise kake.
På mandag inviterer vi litt familie til påskefrokost/-lunsj med hjemmebakt brød :)

Vi dro tidlig på hytta så vi er alene til imorgen, så blir det full bonanza til mandag med HELE svigerfamilien :p

Vi skal komme mer i orden, venne oss til å være samboere, og også besøke hans familie :)

Rydde og lese til eksamen... :bookworm:
kjekt.... føler med deg! Driver og skriver bachelor for tida. Kjempekjekt å ha hengende over seg i påska :P

kjekt.... føler med deg! Driver og skriver bachelor for tida. Kjempekjekt å ha hengende over seg i påska :p
Ughh.. Jeg valgte å ta videreutdanning i år :banghead:
Bacheloren er det HELDIGVIS 4år siden jeg skrev :hilarious:
Har praktisk eksamen uka etter 17.mai, muntlig høring etterpå :nailbiting:

Husk å ta deg noen fridager/timer også, lykke til :)

Ughh.. Jeg valgte å ta videreutdanning i år :banghead:
Bacheloren er det HELDIGVIS 4år siden jeg skrev :hilarious:
Har praktisk eksamen uka etter 17.mai, muntlig høring etterpå :nailbiting:

Husk å ta deg noen fridager/timer også, lykke til :)
Du kan gjerne få skrive min også, om du vil :hilarious::hilarious::hilarious:
Mye lykke til til deg også! :)

Har familiebesøk, og så er vi i gang med riving av yttervegger (og snekkere som fikser nye vegger, men de har pause nå frem til etter påske). Koser oss i finværet! :)

Back
Topp